کد خبر: ۸۷۳۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

۳۰۰ نفر در شاهرود دستگیر شدند/ ماجرا چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۰۰ مرد و زن حاضر در پارتی شبانه در شهرستان شاهرود دستگیر شدند.
۳۰۰ نفر در شاهرود دستگیر شدند/ ماجرا چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود با اشراف اطلاعاتی و طی گشت زنی نامحسوس، متوجه برگزاری پارتی شبانه مختلط و بی بندوبار در یک تالار واقع در حومه این شهرستان شدند. ماموران با هماهنگی‌های لازم و رعایت موازین شرعی و قانونی، نسبت به دستگیری ۳۰۰ نفر مرد و زن هنجارشکن در این پارتی شبانه اقدام کردند.

سرهنگ میراحمدی با تاکید بر برخورد قاطع و بی چون چرای پلیس با این گونه آیین های غیرشرعی و حرام، تصریح کرد: تالار مورد نظر به دلیل تخلف صنفی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز کرد: حضور جوانان در فضاهای هنجارشکن و آسیب پذیر به دلیل نبود کنترل خانواده‌ها اتفاق می افتد و از مردم تقاضا می شود فرزندان خود را که سرمایه‌های آینده کشور هستند، کنترل و از حضور آنان در این گونه مراسم جلوگیری کنند.رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نیز با اشاره به اجرای طرح آرامش در نقاط مختلف استان همزمان با سراسر کشور گفت: اجرای دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اهتمام پیگیری می شود.

سرهنگ امیر حسین موسوی با اشاره به ضرورت اجرای طرح آرامش در شهرهای استان سمنان با شعار «شهری عاری از معتاد متجاهر »گفت: در راستای پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرها، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر از سوی این پلیس به صورت همزمان و با جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، در تمام شهرستان‌ها اجرا شد. در اجرای این طرح ۲ روزه ۱۰۵ نفر اعم از خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند. تعداد ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر برای جامعه هدف خود که بیشتر شامل مدارس واقع در مناطق آلوده است، برنامه های آموزشی ویژه را تدارک دیده و با انجام اقدامات آموزشی و فرهنگی در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و ارتقای توانایی‌هایی نظیر «نه گفتن» و تاب آوری در بین دانش آموزان تلاش خواهد کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست همچون گذشته با پلیس همکاری و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین