کد خبر: ۸۷۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۵۹

اعلام نظر پرفسور مولانا در مورد سخنرانی احمدی‌نژاد در ژنو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ پرفسور مولانا معتقد است: «حرف، رفتار و حرکت رئیس جمهور در ژنو، کاملا شجاعانه و از موضع قدرت بود». 

337 میلیون تومان از بودجه در کیسه پرفسور مولانا [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ روزنامه کیهان در شماره روز پنج‌شنبه خود خبر داده است که پروفسور «حمید مولانا»، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، روز چهارشنبه در مراسم نکوداشتی که برای تجلیل از مقام علمی او از سوی همشهریان وی در تبریز و در تالار فرهنگی مجتمع پتروشیمی این شهر ترتیب یافته بود گفت: «ما با حضور رئیس جمهوری و سخنان شجاعانه ایشان در اروپا، شاهد ورود اندیشه، آرا و فرهنگ ایرانی و اسلامی به عرصه‌های بین المللی بودیم و این مایه مباهات بود».
 
وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی، یکی از رویدادهای بزرگ قرن بود و بسیاری از معادلات دنیا را به هم زد و دگرگون ساخت، اظهار داشت: «رئیس جمهور پیرو مرام امام خمینی هستند و ابهت قدرت‌ها را به هیچ گرفته‌اند و نشان می‌دهند که این قدرت‌ها توخالی و پوشالی هستند».
 
مولانا سپس با تشریح برخی از دستاوردهای شگرف جوانان دانشمند ایرانی و با اشاره به این که تحولات تکنولوژی در 20 سال گذشته، بیشتر از کل تاریخ تولید علم بوده است گفت: «ترس غربی‌ها از تکنولوژی هسته‌ای ایران، ناشی از بومی بودن این تکنولوژی است و این حقیقت را باید قبول کرد که جهش علمی جوان ایرانی، کاملا چشمگیر و موثر بوده است». 

موسس بخش ارتباطات دانشگاه واشنگتن دی سی آمریکا، از ولایت فقیه به عنوان نمونه فرهنگ و اندیشه ایرانی اسلامی یاد کرد و گفت: «امام خمینی(ره) این اندیشه را به عنوان ارمغانی نو و بدیع به دنیا عرضه کرد». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
این پول نفت به امثال مولانا بدهند باید هم از سخنانی که برای منافع ملی ارزشی ندارد دفاع کند. سخنرانی سوئیس و برخورد کشورهای اروپایی با نماینده ملت ما توهین آمیز بود و با دیدن توهین آنها سردرد گرفتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
ما کی میگوییم که جلوی قدرت آنها نایستید؟ مگر امام اعلام پایان جنگ نکرد؟ مگر ما نمی توانستیم عراق را بگیریم؟
امام در هر جایی آن چیزی را میگفت و پیش می رفت که به صلاح بود.
امام هیچ وقت اصول گرا نبود هیچ وقت اصلاح طلب نبود ، او ترکیبی از هر دو این ها بود و همیشه نظرش نظر اسلام بود که اسلام هم بر تعادل نظر دارد. شما با چه حصاب و کتابی خود را به امام ربط می دهید؟
(این خبر من که 43 سال دارم و پیرو خط امام هستم را بسیار ناراحت کرد ، با بغض در گلویم میگویم ، ایران نیاز به یک نفر مثل امام دارد که در اصل اصلاح طلب و اصولگرایی را با هم داشته باشد. نه افراط نه تفریط فقط و فقط موسوی )
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
شما به خاطر احمدی نژاد زیر آب خدا رو هم می زنید . نه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
جيره خوار دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
من از برگزار کنندگان سخنرانی مولانا خواهش می کنم که از ایشان بپرسند آیا در طول مدتی که در دانشگاه های آمریکا تدریس می کرده یک بار جرات مطالب غیر علمی در سر کلاس ها داشته است یا خیر؟ آیا دانشجویان اجازه سخنان کوچه بازاری به یک استاد را می دهند که ایشان سخنان احمدی نژاد را شجاعانه تفسیر می کند؟
به نظر می رسد که بودجه ای که در اختیار ایشان گذاشته شده است ناچار از است از سخنانی حمایت کند که اصولا غیرعلمی است.
آقای مولانا آیا ایران در زمان خاتمی در جهان عزیز بود یا الان؟ آیا تاریخ ایران به جز دوران سلطان حسین دوره ای به این خفت و خواری دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد را به خود دیده است؟
برایتان متاسفم. همانطوریکه شما با استفاده از سرمایه های آمریکا قدرشناس آمریکایی ها نبودید قدرشناس کمک های مالی بی حد و حصر دولت احمدی نژاد نیز نخواهید بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
اقای پروفسور مردم ایران را خیلی دست کم گرفتی از شما به عنوان مشاور رییس جمهور تقاضا میکنم سری به یکی از همین دهات اطراف تهران بزنید تا با مردم ایران کمی بیشتر اشنا شوید . خدایا هر چقدر میخواهیم شعار مرگ بر امریکا را فراموش کنیم این اقایان نمیگذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
اقای مولانا کدام انسان بی [...] لقب استاد تمام
یا همان پروفسور را به شما داده .
رفتار شما واقعا" شرم اوره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
جناب اقای پرفسور سلام
1-لطفا می شود مدرک پرفسوریتان را نشان ملت ما بدهید؟2- اگر تحصیل کرده امریکا هستید می دانید که در کتابهای امریکایی در اخر هر فصل و نه در اخر هر کتاب چند صفحه را به مستندات ان فصل اختصاص می دهند لطفا مستندات خویش را مبنی بر اینکه جوانان ما در 20 سال به اندازه تاریخ علم مطلب ارایه کرده اند کجاست؟ابتدا جای تعجب دارد که نگفته اید در 4سال
ثانیا نمی دانم در چه رشته ای مدرک گرفته اید اما جهت اطلاع چند مطلب کوچک علمی که در تاریخ روی داده است را در رشته های مختلف علمی را معروض می دارم شما معادل انها و یا به عبارتی هم سطح انها را نه در این 20 سال بلکه در تاریخ ایران بفرمایید1-کشف دی ان ای در زیست شناسی 2- کشف اتم و ذرات ان در شیمی 3- قانون جاذبه و انرژی در فیزیک4- هندسه نا اقلیدسی در ریاضیات5-نظریات فروید در روانشناسی6- نظریات کارل مارکس در اقتصاد 7- نظریات داروین در مورد تکامل و نتیجه ان که قاره ها بهم چسبیده بوده اند 10- نظریه بیگ بن 11-جنگ تمدنها ی هانتیگتون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقاي مولانا لطفا جواب اين انتقادات را در روزنامه وزين وتابلو وبي شرم ايران بدهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۲
0
0
به نظر من جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تا اوبامای جنایت کار را با دست خودش کفن نکند دست از دولت مضحک آمریکا نخواهد کشید و من با تمام وجودم و با پشتیبانی دعای مسمانان دنیا تحقق یافتن این امر را خواهیم دید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین