کد خبر: ۸۷۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۲۴

فدراسیون فوتبال: مایلی کهن؛‌ سرباز بلند اختر میهن اسلامی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال ایران در خصوص مسائل اخیر فوتبال کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
عزت مندانه زیستن هنر بندگان خوب خداست و چه زیباتر،جلوه¬ی نکوی انسانی ،که همیشه سرافراز و سینه سوخته، دل به دل، دل به دلدار می سپارد و از شرافت و کرامت حریم انسان، دفاع می کند .

ورزشگاه محل مقدسی است که اگر در آن جوانان این مرز و بوم ذکر یا علی بگویند و همنوا با هی هی ابر سپید بر فراز بال ملائک از عزت و حرمت انسان، الی اله عاشقانه بسرایند.

حریم شکنی و اساعه ادبی که نسبت به فرزند برومند ایران اسلامی جناب آقای محمد مایلی کهن سرمربی گرانمایه و اسبق تیم ملی ایران که به راستی سرباز بلند اختر میهن اسلامی است، بروز کرد، موجب تاسف و تاثر شدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و خانواده بزرگ فوتبال کشور را فراهم آورد و امیدواریم که ورزشگاههای کشور از این پس محل رشد و تعالی باشد و از الفاظ رکیک و زشت نسبت به هر عزیزی که برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می‌کند پرهیز کنند.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از آقای محمد مایلی کهن که در این برهه حساس با شایستگی‌هایش برای تیم ملی در مقاطع مختلف از جان و وجود مایه گذاشت، تشکر می‌کند و توفیق ایشان در هر سنگر دیگری که انتخاب می‌کند، آرزومند است و برای برادر عزیز سید افشین قطبی آرزوی توفیق جهت هدایت تیم ملی را دارد.

فدراسیون فوتبال با خاطیانی که قداست ورزشگاه‌های کشور را لوث و آلوده می‌کنند‌، به شدت برخورد خواهد کرد و از باشگاه‌هایی که به نحوی از انحاء اخلاق و فرهنگ را زیر سوال می‌برند‌، سنگین‌ترین احکام موجود درآئین نامه انضباطی را درنظر خواهد گرفت.

این خوب است که با افتخارباشیم‌، لیک افتخار این است که خوب باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
شکر خدا بلند اختر آسمان دولت نهم رو هم دیدیم. البته خدا وکیلی ادبیات مایلی کهن در این نامهٔ آخر خیلی‌ به ادبیات دولتمردان دولت نهم شباهت داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
جای تعجب است که این سرباز بلند اختر میهن اسلامی و سرمربی گرانمایه توانایی رعایت ادب را ندارد(هیت رییسه محترم فوتبال رجوع کند به نامه اول سرمربی گرانمایه و بلند اختر میهن اسلامی).
راستی اقایان هییت رییسه می توانند بفرمایند با این همه محسنات چرا و به چه علت این اختر را مجبور به غروب کردند ؟
و اگر جناب احمدی نژاد از اول مایل نبودند که مایلی بیاید چه دستی در کار بود که باعث طلوع این اختر گردید ؟
البته اگر مردم نامحرم نیستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
پس تکلیف ناسزاهایی که آقای مایلی کهن، این سرباز بلند اختر میهن اسلامی داد، چه می شود. این هم جزء ارزشهای ایشان است؟ یا کل ارزش ایشان به این معناست؟ این همه ستایش از یک نفر که کار زشتی انجام داده چه دلیلی دارد؟!!!
ناشناس
|
Iraq
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
سلام اختر...
چطوری اختر...
یادتونه وقتی کردان رو اخراج کردن بهش جایزه دادن؟؟؟؟
اینم اختر جون شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
امير قلعه نويي حساب كارت را بكن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
مایلی کهن قات زده خداوکیلی هرکسی جای او بود با اون کلمات رکیک قات می زد. اما حد اقل علنی نمی کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین