کد خبر: ۸۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

واژگونی مینی‌بوس در محور نهاوند ۱۴ مصدوم داشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ و مدیر حوادث استان همدان اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند فیروزان ۱۴ نفر مصدوم شدند.
واژگونی مینی‌بوس در محور نهاوند ۱۴ مصدوم داشت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا شکوهی اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۶ امروز -یکشنبه ۲۸ آبان- به دنبال گزارش حادثه ترافیکی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور نهاوند به فیروزان چهار دستگاه اورژانس شهرستان نهاوند به محل فوریت اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان نهاوند به وسیله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس نهاوند و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید علیمرادیان این شهرستان اعزام شدند.

شکوهی اعلام کرد: در حادثه دیگر در ساعت ۱۳:۵۰ به دنبال واژگونی سواری سمند در آزادراه همدان- ساوه هشت نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس شهرستان فامنین به بیمارستان امام حسن( ع) این شهرستان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری در ساعت ۱۶:۳۰ واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور همدان- بیجار هفت نفر مصدوم بر جای گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان کبودراهنگ به بیمارستان بعثت اعزام شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین