کد خبر: ۸۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰

فرمانده نيروی انتظامي ورامين رئيس هيئت فوتبال شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طی حكمی از سوی تورج تیمورزاده رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ورامین، ایرج قاسم‌آبادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین به عنوان مسئول جدید هیئت فوتبال این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامین،‌ تیمورزاده با هیئت همراه بعد از حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی و اعطای حكم قاسم‌آبادی گفت: «این انتخاب و انتصاب به دلیل احراز شایستگی، ‌توانمندی، سوابق ارزشمند و تلاش شما و‌ اهمیت ورزش فوتبال و حضور علاقمندان بی‌شمار در منطقه ورامین صورت گرفت». 

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ورامین اظهار داشت: «با توجه به حضور بیش از صد تیم در شهرستان و تلاش برای بالا بردن سطح كیفی، كمی و ایجاد امنیت برای رشته ورزشی فوتبال كه خواسته خانواده‌های ورزشكاران است، این انتخاب صورت گرفت». 

وی در ادامه تصریح كرد: «عباس شهرابی مسئول سابق هیئت فوتبال توانست در طول مدت تصدی مسئولیت هیئت با توجه به سابقه در این رشته نظم خوبی را حكم فرما كند اما به دلیل مشغله كاری نتوانست به همكاری خوب خود با اداره ادامه دهد كه‌ اعلام می‌كنیم در نظر داریم از زحمات بی‌شائبه وی در مراسمی تقدیر و تشكر كنیم». 

قاسم آبادی در ادامه جلسه مطرح كرد: «امیدوارم بتوانم به دلیل این انتخاب تمام سعی و تلاش خود را برای گسترش ورزش مردمی فوتبال به كار گیرم تا خواسته دوستداران فوتبال اجابت شود». 

مسئول جدید هیئت فوتبال خاطر‌نشان كرد: «در نظر دارم برای ایجاد نظم در فوتبال منطقه جلسات متعددی با پیشكسوتان و مربیان تیم‌ها برگزار كنم تا با نقطه نظرات آنها آشنا شوم». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین