کد خبر: ۸۷۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۴
ضمن دفاع قاطع از نام خلیج فارس بیان شد

ناطق نوری: سخنان شجونی بی‌ربط است

موضع جامعه روحانیت مبارز تا روز انتخابات اعلام می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری نسبت به سخنان حجت‌الاسلام شجونی، که گفته بود فقط اراذل و اوباش به اصلاح طلبان رای می‌دهند، واکنش نشان داد و آن را بی‌ربط خواند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری که صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش خلیج فارس در محل مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن حاضر شده بود، در واکنش به سخنان شجونی گفت: «موضع جامع روحانیت مبارز این نیست و به عقیده من این حرف بی‌ربطی است».

وی درباره موضع جامعه روحانیت مبارز در این خصوص گفت: «اینکه کسی عضو مجموعه‌ای باشد سخنش را نباید به حساب کلیت آن مجموعه بگذاریم و نگاه ما به هیچ وجه اینگونه نیست».

ناطق نوری همچنین درباره خبر حمایتش از مهندس میرحسین موسوی و این که وی در آن جلسه گفته است باید برای شکست احمدی نژاد هر کاری را انجام داد، با بیان اینکه "این خبر را قبلا تکذیب کرده‌ام"، افزود: «موضع جامعه روحانیت مبارز در حمایت ازکاندیداها نیز تا روز انتخابات مشخص و اعلام می‌شود».

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز طرح شایعه "انجام ترورهای ساختگی کاندیداها برای کسب محبوبیت" را "سخن حساب نشده‌ای" دانست و گفت: «در این زمینه باید از مطرح کنندگان آن سوال پرسید».

ناطق نوری درباره تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم نیز، اصل را قانون دانست و گفت: «مطابق قوانین و آیین نامه‌هایی که در زمینه انتخابات وجود دارد، کاندیداها می‌توانند نمایندگان خود را برای نظارت به پای صندوق رای بفرستند و در انتخابات گذشته نیز مورد خاصی از تخلف را سراغ ندارم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به هیچ وجه نمی‌توان نام خلیج فارس را تغییر داد گفت: «حتی اگر مسابقات یا برنامه‌ای لغو شود از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد». وی افزود: «وضع ما درباره خلیج فارس همان است که در این همایش بیان شد. در واقع این نام با پوست وگوشت و خون هر ایرانی عجین است و با هیچ چیز قابل ملاحظه نیست».

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: «وطن خواهی جزو هویت ما است».

وی با اشاره به اسناد و مدارک متقن تاریخی در این خصوص تصریح کرد: «تمامی اسناد تاریخی و حقوقی این موضوع را اثبات می کند. مالکیت ایران بر خلیج فارس ریشه در تاریخ قبل از میلاد دارد و تمام مدارک سازمان ملل نیز دال بر وجود نام خلیج فارس است لذا ما هیچگاه از این موضع برحق خود کوتاه نمی‌آییم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
0
0
پس چرا در مقابل حضور پوتین در تهران خزر را بخشیدید؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
0
0
به این می گن دینداری در عین میهن پرستی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
0
0
لابد از نظر آقاي شجونی همسر شهيد رجايي هم ... است كه از خاتمي و پس از آن از موسوي دفاع كرده است؟
صدهزار رحمت به غيرت آقاي ناطق نوري ،بازم به انقلابيون اصيل
البته بماند كه از نظر طرفداران دولت هاشمي،ناطق نوري،لاريجاني،توكلي،ميرحسين،خاتمي،آيت الله موسوي تبريزي،آيت اله صانعي و آيت الله ... هم ضد انقلاب محسوب و جز همه مافيا هستند(لابد مافياي انقلاب گران جوان!)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۰
0
0
من بعنوان یک جانباز شیمایی باید بگوئیم که کسی که حرف را زده خود وامثال ان از بوجود اورنده گان .... بدلیل بی مدیریتی و قشریگری بوده اند مردم جواب شما را در انتخابات خواهند داد درود بر رهبر سلام بر موسوی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین