کد خبر: ۸۷۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۶

اژه‌ای: ‌هر نامزدی که فکر می‌کند می‌تواند، بیاید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز که به نمایندگی از رییس جمهور در آن حضور داشت، خطاب به مدیران دستگاه‌های شهرستان شیراز گفت: «قدر خدمت به مردم را باید بدانید و از این موهبتی که از آن بهره‌مند شده‌اید غافل نمانید».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به کمبودهایی که شهرستان شیراز با آن مواجه است، افزود: «شیراز را همیشه شهری برخوردار دانسته‌اند، در حالی‌که حداقل در برخی زمینه‌ها این شهر برخوردار نبوده است».

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به پیشنهاد مصوبه‌هایی که در جلسه شورای اداری توسط مسئولین ادارات مطرح شد، اظهار داشت: «در چارچوب قوانین و رویه سفرهای استانی و اختیارات، به صورت اولویت‌بندی شده عمل می‌کنیم».

وزیر اطلاعات هم‌چنین با اشاره به نوع برخورد ایران با آمریکا، اسرائیل و استکبار طی 30 سال تصریح کرد: «امروز لحن صحبت آمریکا با ایران عوض شده و آنها خود را شکست خورده می‌بینند، لذا ما باید بسیار هوشیار باشیم و از این تجربه برای آینده استفاده کنیم».

وزیر اطلاعات هم‌چنین با اشاره به حادثه حسینیه شهدا که برای عزاداران حسینی اتفاق افتاد و طی آن تعدادی بیگناه به شهادت رسیدند، گفت: «عاملین این حادثه فطرتا قاتل و مجرم نبودند، بلکه بعد از تاثیرپذیری از شبکه‌های خارجی مرتکب چنین جرمی گشتند».

وی هم‌چنین با اشاره به تعدد کانال‌های ماهواره‌ای متذکر شد: «باید مواظب فرزندان نوجوان خود باشیم، زیرا میلیون‌ها سایت و وبلاگ و... راه‌اندازی شده و ممکن است نوجوانان ما تحت تاثیر قرار گیرند».

محسنی‌اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم که در خردادماه سال جاری برگزار می‌گردد، گفت: «باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، ضمن این‌که در این راستا هر نامزدی که فکر می‌کند توانایی حضور در صحنه را دارد می‌تواند بیاید و تبلیغ کند».

وزیر اطلاعات در ادامه بر به اتمام رسیدن مصوبات دور اول سفر هیات دولت به فارس تاکید کرد و اظهار داشت: «اگر چه بخش قابل توجهی از پروژه‌های سفر هیات دولت به فارس اجرا شده اما لازم است درصد باقیمانده نیز عملیاتی شود».

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تصویب مصوبات و طرح‌های دور دوم سفر هیات دولت به فارس بخشی از عقب‌ماندگی‌های شیراز در برخی بخش‌ها جبران شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین