کد خبر: ۸۷۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۲۱
روزنامه‌های ایتالیایی مدعی شدند!

برلوسکونی از زنش ترسید و نام زنان زیبارو را خط زد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیلویو برلوسکنی که قصد داشت نام 10 زن جوان و زیبارو را در فهرست انتخاباتی حزب متبوعش در انتخابات پارلمان اروپا قرار دهد، پس از اعتراض همسرش، مجبور شد از این تصمیم عقب‌نشینی کند.

بی‌نزاکتی جدید برلوسکونی سوژه رسانه‌های غربی شد [+]

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «ایل‌جورناله»، نشریه خانوادگی برلوسکنی، و شمار دیگری از نشریات ایتالیایی، در روزهای اخیر خبر از آن داده بودند که ده نامزد زن از جمله چهار هنرپیشه زن ایتالیایی، در فهرست حزب برلوسکونی، «زنده باد ایتالیا» برای شرکت در انتخابات پارلمان اروپا، حضور خواهند داشت.

پس از اعلام این خبر، «ورونیکا لاریو»، سه‌شنبه شب، با انتشار نامه‌ای در خبرگزاری رسمی ایتالیا، ANSA، با حمله‌ شدید‌اللحن به تصمیم همسر 73 ساله‌اش، برای معرفی زنان جوان زیبارو به عنوان نامزدهای حزب «زنده باد ایتالیا»، اعلام کرد که این اقدام «وقیحانه» و «توهین» به او، فرزندانش و همه زنان جهان است. او گفته بود که «زنان یک تکه جواهر برای جذب آرا نیستند»!

برلوسکونی، یک روز بعد، یعنی روز چهارشنبه در جریان سفر به ورشو لهستان، با واکنش به این نامه، ضمن ابراز تأسف از آن همسرش را متهم کرد که فریب روزنامه‌ها و به ویژه روزنامه و نشریات چپ ایتالیا را خورده است!

اما انتشار فهرست نهایی حزب برلوسکونی در چهارشنبه‌شب، نشان داد که تنها نام یک زن که هنرپیشه فیلم‌های تبلیغاتی است، در این فهرست باقی مانده است.

در حالی که پس از بسته شدن فهرست ها در چهارشنبه شب فقط نام یک زن از بازیگران فیلم های تبلیغاتی در فهرست حزب نخست وزیر ایتالیا به چشم می‌خورد. روزنامه‌های ایتالیایی، پس از این، برلوسکونی را متهم کردند که از ترس زنش دست به این کار زده است، اما «ساندرو بوندی»، وزیر فرهنگ و یکی از رهبران حزب برلوسکنی، با رد این موضوع، مدعی شد اظهارات همسر برلوسکونی، هیچ نقشی در انتخاب قطعی نامزدها نداشته است.

«ورونیکا لاریو»، 52 ساله، که خود سابقاً‌ هنرپیشه بوده، دومین همسر برلوسکونی است و از او سه فرزند دارد. او که به ندرت در کنار همسرش دیده می‌شود دو سال پیش نیز در نامه سرگشاده‌ای از همسرش به سبب تعریف و تمجید از یک زن زیبا در ملا عام به شدت انتقاد کرده بود. 

برلوسکونی در کنار همسرش ورونیکا لاریو، عکس: AP

برلوسکونی آن موقع به «مارا کارفانیا»، مدل سابق نشریات گفته بود: «حاضرم با تو هر جایی بروم، حتی به یک جزیره متروک. اگر متأهل نبودم، بی‌درنگ با تو ازدواج می‌کردم». [+]

«ورونیکا لاریو»، همسر برلوسکونی با انتشار نامه‌ای در صفحه نخست روزنامه «لا ریپابلیکا» به این موضوع واکنش نشان داد و خواهان عذرخواهی علنی شوهرش شد. برلوسکنی ناچار شد خواسته او را بپذیرد. مدتی بعد خانم «کارفانیا» به عنوان وزیر فرصت‌های برابر از سوی برلوسکونی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
1
1
ای از دست این زنها که نمی گذارند ادم پیشرفت کند!
اقای برلوسکونی در کتان می کنم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین