کد خبر: ۸۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

خانه‌های مجردی تهران از امروز جمع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری خانه‌های مجردی منطقه 12 تهران در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی در این منطقه خبر داد. 

سردار عزیزالله رجب زاده روز جمعه در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: «یکی از برنامه‌هایی که قرار است در طرح انضباط اجتماعی اجرا شود، جمع آوری خانه‌های مجردی است چرا که یکی از کانونهای جرم در این منطقه که عامل اصلی تجمع تبهکاران است همین خانه‌های مجردی است و به همین علت پلیس امنیت درحال شناسایی این اماکن است و از روز آینده کار پاکسازی آنها آغاز می‌شود».

وی افزود: «طرح انضباط اجتماعی از روز پنجشنبه در منطقه 12 تهران به اجرا گذاشته شده است و با اطلاع‌رسانی خوبی که از چند روز گذشته در این منطقه انجام شد، مردم همکاری خوبی با نیروهای پلیس داشته‌اند».

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به تراکم حضور فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر در این منطقه گفت: «پلیس مبارزه مواد مخدر از یک‌ماه پیش اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از این افراد کرده است و از روز آینده در یک عملیات ضربتی تمام منطقه مرکزی بازارتهران از وجود فروشندگان مواد مخدر پاک خواهد شد».

بر اساس برنامه‌ریزیهای انجام شده در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی روز گذشته 13 ایستگاه پلیس در منطقه 12 تهران تاسیس شد و با تاسیس و راه اندازی این ایستگاهها دسترسی مردم به پلیس آسانتر خواهد شد.

رجب زاده با اشاره به وجود دو سوم موتورسیکلتهای پایتخت در منطقه 12 تهران گفت: «در حال حاضر از موتورسیکلت در این منطقه برای باربری مسافرکشی استفاده می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد بی‌نظمی در معابر منطقه بازار شده است و به همین دلیل کار ساماندهی موتور سواران از روز شنبه آغاز می‌شود و امیدواریم با ساماندهی موتور سواران چهره معابر این منطقه از حالت کنونی خارج شود».

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره حضور متکدیان و دستفروشان در این منطقه اظهار داشت: «با همکاری خوب شهرداری تهران، کار جمع آوری تمام متکدیان و دستفروشان در این منطقه از روز گذشته آغاز شده است».
 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین