کد خبر: ۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷

رمضان‌زاده: پیام‌هایی دریافت کردیم که خاتمی کاندیدا نشود

انتخابات باب میل ما نیست
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: قائم‌مقام دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: «موسوی مقتدرتر از گذشته است و با شناختی که از دیدگاه ایشان داریم مطمئنیم راه را اشتباه نمی‌رود».

عبدالله رمضان‌زاده در جمع اعضای ستاد یاران اصلاحات، جبهه مشارکت و ستاد 88 استان ایلام با بیان این مطلب اظهارکرد: «گرچه انتخابات ریاست‌جمهوری باب میل ما نشد، اما مطمئن باشید مهندس موسوی مقصر اصلی در کناره گیری خاتمی نبوده، بلکه ما برخی پیام‌هایی دریافت کردیم که نباید خاتمی کاندیدا شود». 

خاتمی: پیغامی در کار نبوده که کنار بروم [+]

وی با اشاره به این که در شرایط کنونی میرحسین موسوی مزیت‌هایی بر خاتمی دارد، افزود: «اگر خاتمی می‌آمد جنگ علیه او ازهمان روز اول شروع می‌شد اما با آمدن میرحسین مدتی طول می‌کشد تا تخریب‌ها آغاز شود».

رمضان‌زاده به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری گذشته اشاره و اضافه کرد: «اگر در انتخابات نهم آقای معین نتوانست پیروز بشود ما به کمک کارهای خودمان باختیم. در آن انتخابات ما در 200 شهر ستاد نداشتیم و اگر کم‌کاری نمی‌کردیم قطعا آقای معین به دور دوم راه می‌یافت».

قائم‌مقام دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی ادامه داد: «با روند روبه افزایش میزان رأی آوری موسوی طبق نظرسنجی‌ها، میرحسین مسلماً به دور دوم راه می‌یابد اما ما به دنبال آن هستیم که در همان مرحله اول کار را تمام کنیم و پیروز انتخابات باشیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین