کد خبر: ۸۸۰۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
تبلیغات

چطور در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت کنیم؟

بانک تجارت به­­عنوان یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین بانک­های کشور، از تاریخ ۲۲ مهر سال جاری تا آخر اسفندماه این سال، جشنواره کارت جادویی را برگزار نموده است؛ این جشنواره که با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» شناخته شده، جوایز بسیار ارزنده­ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
چطور در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

جشنواره کارت­جادویی، به­پاس قدردانی از مشتریان گرامی بانک تجارت، بابت بیش­از ۴۰ سال همراهی مشتریان عزیز با این بانک برگزار می­شود. این جشنواره سراسری است و مشتریان بانک تجارت، ساکن در اقصی­نقاط ایران می­توانند برگزیده این جشنواره استثنائی باشند.

جوایز جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

جوایز ارزشمند این جشنواره شامل ۱۰ کارت طلایی تجارت با ارزش ۱ میلیارد ریال و جوایز میلیونی دیگر است. این جشنواره هر دوهفته یک­بار انجام شده و پس از مشخص شدن نتیجه­نهایی، جوایز ذکرشده به مشتریان برگزیده اعطا خواهد شد.

شرایط حضور در قرعه ­کشی بانک تجارت

با داشتن کارت­بانکی و استفاده از آن می­توانید شانس برنده شدن در این قرعه­کشی را داشته باشید. شرکت در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت، برای همه مشتریان واجد شرایط ذکرشده امکان­پذیر است؛ تنها کافی­ست تا هنگام خرید­های روزمره، از کارت بانک تجارت خود استفاده نمایید.

نحوه امتیازگیری برای شرکت در قرعه­‌کشی

هر تراکنش با کارت بانکی، ۱۰ امتیاز به شما برای شرکت در قرعه­کشی اعطا می­کند. همچنین بانک تجارت مسیر دیگری را نیز برای ارتقا امتیاز مشتریان خود در نظر گرفته است؛ به ازای هر ۱۰۰ هزارتومان موجودی حساب روزانه، می­توانید یک امتیاز کسب کنید؛ هرمقدار که موجودی مشتریان بیشتر باشد، امتیاز بیشتری نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

همچنین بانک تجارت درمورد میزان امتیازگیری، سقف مشخصی تعریف نموده است؛ هریک از کاربران گرامی بانک تجارت می­توانند در هردوره از این جشنواره تا سقف ۲۰۰۰۰ امتیاز دریافت کنند.

چند امتیاز دریافت کرده­‌اید؟

برای مشاهده امتیازات خود در این جشنواره، می­توانید به صفحه­مخصوص «جشنواره کارت جادویی تجارت» در سایت بانک تجارت مراجعه نموده و با کلیک روی گزینه «امتیازات من» در انتهای همین صفحه، وارد باشگاه مشتریان بانک تجارت شوید.

سپس با واردکردن مشخصات و ورود به صفحه اختصاصی خودتان، می­توانید مقدار امتیازاتی که تا به آن­لحظه دریافت کردید را مشاهده نمایید. برای دسترسی به این صفحات می­توانید از نشانی https://club.tejaratbank.ir استفاده کنید.

پایگاه اطلاع رسانی زمان و نتایج قرعه­ کشی

مشتریان گرامی بانک تجارت می­توانند برای اطلاع از زمان دقیق قرعه­کشی، دیدن نتایج و اسامی برندگان و همچنین اطلاع از آخرین اخبار مربوط­به جشنواره کارت جادویی تجارت، از طریق نشانی https://ctejarat.com/magiccard اقدام فرمایند.

چگونه در این جشنواره شرکت کنم؟

برای شرکت در جشنواره کارت جادویی تجارت، در مرحله­اول نیاز به افتتاح­حساب در بانک­تجارت دارید. شما می­توانید از طریق مراجعه حضوری به شعب فعال بانک تجارت در هرگوشه از ایران، حساب خود را افتتاح نمایید.

اما بانک تجارت برای سهولت در انجام امور و رفاه مشتریان خود، مسیر دیگری را نیز برای متقاضیان افتتاح حساب درنظر گرفته ­است. با نصب برنامه «باجت» از طریق اپلیکیشن یا سایت بازار و همچنین سایت رسمی بانک تجارت، می­توانید در سریع­ترین و راحت­ترین حالت ممکن به صورت غیرحضوری حساب خود را در بانک تجارت افتتاح نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات لازم در اپلیکیشن باجت، کارت شما در سریع­ترین زمان ممکن تقدیم شما خواهد شد؛ پس­از آن می­توانید با انجام تراکنش و همچنین پس­انداز سپرده در حساب خود، امتیاز دریافت کرده و شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهید.

کلام نهایی

تنها تا آخر اسفندماه فرصت دارید که با گردش حساب روزانه، شانس خود را برای دریافت ۱ میلیارد ریال امتحان کنید. زمان به­سرعت درحال گذر است؛ پیشنهاد می­کنیم قبل­از آنکه دیر شود، با افتتاح حساب در بانک تجارت و یا گردش حساب خود، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

برای افتتاح حساب ساده و سریع، می­توانید از اپلیکیشن «باجت» یا مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت در سراسرکشور اقدام فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین