کد خبر: ۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲

کاندیدای کفن‌پوش: به امر علی (ع) نامزد شدم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دهم تاکید کرد که خبرنگاران فقط به صورت مکتوب باید سوالات خود را از وی مطرح کنند.

علی اکبر نصیری یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دهم که با لباسی سفید رنگ که بر روی آن پرچم ایران و شعارهایی با مضمون "نوکر ملت هستم "، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و نام فامیلی خود را نوشته بود، پس از ثبت نام و ارائه مدارک خود به ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: «زحمت کشیده و در سیاه‌چاله‌های شاه همراه با شهید رجایی در یک سلول بودم و معتقدم که باید امروز در راه فرمایشات امام حرکت کنیم».

وی در اواسط صحبت‌های خود جملاتی را به زبان انگلیسی به خبرنگاران می‌گفت.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری که شغل خود را تدریس خصوصی زبان فارسی اعلام کرد، اظهار داشت: «من به امر رهبری، خدا و علی (ع) کاندیدا شدم تا کشور را از دست غرب نجات دهم و هیچکس را رقیب خود نمی‌دانم و اگر انتخاب شوم 24 ساعته برای مردم کار خواهم کرد».

نصیری گفت: «باید افکار فرعون نابود شود و من نوکر مردم هستم و این لباسی که به تن دارم لباس رزم ملت ایران است».

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران در پاسخ به سئوالشان گفت: «سوالات خود را به من کتبی بدهید تا من به آنها بعدا پاسخ بدهم».

وی در خصوص حضور زنان در کابینه‌اش گفت: «من خدمتگزار زنان عزیزی هستم که در جامعه زحمت می‌کشند».

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دهم با اشاره به تعیین وزرایش و اصرار خبرنگاران برای نام بردن اسامی آنها گفت: «من تنها وزرایم را به مجلس معرفی می‌کنم.»

بر روی لباس این پیرمرد جملاتی همچون نوکر ملت، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم و همچنین فامیلی خود (نصیری) نوشته شده بود و یک سربند سفید با جملاتی سبزرنگ وجود داشت و این ظاهر وی در ابتدای ورود به ستاد انتخابات، توجه خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده بود، بطوری که خبرنگاران پس از ورود وی به ستاد انتخابات کشور در محل خروج داوطلبان تجمع کرده بودند تا با وی مصاحبه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
وقتی که حزب و برنامه در کار نباشد، هر کس برای مطرح کردن خود شیوه منحصر به فرد خود را برای فریب افکار عمومی ارائه می دهد. آیا کفن پوشیدن و کلاه کابویی دردی از اقتصاد و سیاست ایران را دوا می کنه؟
آیا این شایسته ملتی است که 7هزار سال تمدن دارد؟
رهبران سیاسی جامعه باید بابت این وضع گریه کنن. پس از 30 سال نامزدها برای نمایش خود به چیزهایی متوسل شده اند که فقط در شان عوام فریبان است.
آیا این نشانگر خارفات زدگی جامعه نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
اين روزها معركه هاي خوبي براي اين خبرنگاراتون راه افتاده. حال مي كنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
اینکه این نوع برخوردها را میبینیم دلیلش اینه که مردم میبنند اداره کردن مملکت هیچ علمی نمی خواهد چون نفت 30 دلاری با 147 دلاری تغیری در زندگیشان ایجاد نکرد پس میگویند چرا ما ریس جمهور نشویم مگر با ریس جمهور بنین چه فرقی داریم و مراوده با این کشورها که هنر نمی خواهد همه میتوانیم هواپیما بفرستیم تا بیایند ایران و با آنها روبوسی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
اينها من را به ياد برنامه "مدعيان دروغين "مي اندازد ميدانيد ادعاي اينها چيست ،خوب ميبينند به راحتي بعضي ها حرف مي زنند ومدعي ميشوند چرا آنها نباشند .كي به كي راستي به من هم پيشنهاد رياست جمهوري آمريكا شده بدونه راي گيري ولي قبول نكردم ،راستي يادم رفته اگر اينها ميخوان رئيس جمهور بشن من هم ميخوام رئيس جمهور ايران بشم بدون راي گيري،البته بايد ازم درخواست بشه .ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
کم کم دارم از ایرانی بودن خودم شرم می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
اين نمايش مسخره بيشتر شبيه خيمه شب بازي تا كانديدا شدن .شما صف شير كه بايستي يه سري مسائل رو بايد رعايت كني چه برسه به ثبت نام انتخابات رياست جمهوري كه چنين مسخره بازي باشه. اينها آزادانه مي آيند و حرفها و نظرات خود را ميگويند تا همه دوربينهاي جهان ببينند كه در ايران چــــــــــــــــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــــــــد ر آزادي هست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین