کد خبر: ۸۸۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۲

لیبرمن: مذاکرات با ایران باید به سه ماه محدود شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «آویگدور لیبرمن»، وزیر امور خارجه اسرائیل روز سه‌شنبه اعلام داشت گفت و گو با تهران برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای‌اش، نباید بیشتر از سه ماه به طول بینجامد و پس از این مدت زمان، جامعه بین المللی باید روش‌‌های دیگری را مد نظر قرار دهد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، وزیر امور خارجه اسرائیل در اولین دور از سفر اروپایی‌اش و در دیدار با نخست وزیر ایتالیا، «سیلویو برلوسکونی» اظهار داشت: «نکته مهم آن است که گفت و گو با ایران باید محدودیت زمانی داشته باشد. اگر پس از مدت زمان سه ماه، روشن شود که ایرانی‌ها قصد ندارند برنامه هسته‌ای‌شان را متوقف کنند، این وظیفه جامعه بین المللی خواهد بود که قدم‌هایی در مقابله با اقدامات آ‌ن‌ها بردارد».

لیبرمن که قرار است در طول سفر اروپایی‌اش از کشورهای فرانسه، جمهوری چک و آلمان نیز بازدید کند، قصد دارد حمایت اروپایی‌ها را علیه برنامه هسته‌ای ایران جلب کند.

لیبرمن روز دوشنبه و در دیدار با همتای ایتالیایی‌اش، ایران را «عامل بی‌ثباتی برای همه جهان» توصیف کرد و ابراز داشت: «در مقطع کنونی در خاورمیانه، بزرگترین مشکل ایران است. ایرانی که در حال هسته‌ای شدن است و یا از قبل هسته‌ای شده است». [+]
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین