کد خبر: ۸۸۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

پست کنایه آمیز رضا کیانیان درباره ناصر طهماسب/ واکنش تند آزیتا ترکاشوند و احمد نجفی+ عکس

برخی ناصر طهماسب را بخاطر همکاری با برخی نهاد‌ها و جریان‌های خاص در مستند‌هایی بعد از اعتراضات سال ۸۸ متهم به صدافروشی کرده اند. احمد نجفی بازیگر سینما در واکنش به کسانی که مرحوم ناصر طهماسب را به صدافروشی متهم کردند، تاکید کرد: آنها غلطِ بیجا می‌کنند. ایشان راه خودش را انتخاب کرد و پای آن ایستاد. آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه مجازی خود به پست رضا کیانیان علیه مرحوم ناصر طهماسب پاسخ داد.
پست کنایه آمیز رضا کیانیان درباره ناصر طهماسب/ واکنش تند آزیتا ترکاشوند و احمد نجفی+ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

رضا کیانیان بازیگر، پس از درگذشت مرحوم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده برجسته کشورمان که گویندگی مستند‌های تاثیرگذاری را برعهده داشت، یک استوری علیه آن مرحوم منتشر کرد.

به گزارش فارس، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در و اکنش به این پست کانیان در صفحه مجازی خود نوشت: دم از دمکراسی می‌زنید مثل کسانی که اسم خودشان را روشنفکر جا زده اند. شما فقط نُطُق‌کش و عربده‌کش هستید. شما روشنفکر نیستید لطفا روشنفکران را زیر سوال نبرید. شما شعبون بی مخ‌های امروز هستید. جماعتی که دیکتاتورانه به مرده و زنده همه کار دارند شعبون بی مخ‌ها تا قبر دنبالت می‌کنند.

واکنش احمد نجفی

سید احمد نجفی بازیگر سینما نیز درباره درگذشت ناصر طهماسب دوبلور برجسته کشورمان گفت: من با مرحوم طهماسب در فیلم تاواریش کار کرده بودم. ایشان بسیار موفق و توانا بود.

وی با بیا اینکه مرحوم طهماسب بر باورهایش پایبند و پابرجا بود، افزود: ایشان نَرِیشِن مستندهایی را کار کرده‌اند که خیلی‌ها حاضر به انجام آن نبودند.

نجفی همچنین در واکنش به برخی ادعاها که او را به صدافروشی متهم کردند، خاطرنشان کرد: غلطِ بیجا کرده‌اند. هرکسی آزاد است به هر نحوی که ‌می‌خواهد انتخاب کند. ایشان هم راه خودش انتخاب کرد و پای آن ایستاد.

استاد ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت روز جمعه ۱ دی ماه‌ بر اثر سکته مغزی از دنیا رفت.

صدای او  در سال‌های اخیر بیشتر در مستندهای سیاسی بسیاری از جمله گویندگی مستند سریالی «خارج از دید» درباره‌ی اعتراضات ۸۸ و ۹ دی، مستند «FDD» درباره‌ی نقش اسرائیل در پروژه ایران‌هراسی، مستند «تروکاژ» درباره نقش سلبریتی‌ها در ناآرامی ها، خاطرات خانه متروک، من تکنوکرات هستم، ملاقات در مدار بسته، رمز و راز ملکه، طیب و مجموعه مستند در برابر طوفان شنیده شد.

پست کنایه آمیز رضا کیانیان درباره ناصر طهماسب/ واکنش تند آزیتا ترکاشوند

 

پست کنایه آمیز رضا کیانیان درباره ناصر طهماسب/ واکنش تند آزیتا ترکاشوند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
81
56
خدایش بیامرزند، ولی عرض دارم که هر شخصی خود، خودش را بهتر از هر کس دیگه میشناسد، وقتی با تایید فرزندش، ایشون خواسته که خبر مریضی و حتی کفن و دفنش رسانه ای نشه یعنی که خبر خودش رو داشته و فرمایشات استاد کیانیان کاملا درست و بجاست
پاسخ ها
مرتضی
| - |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
ببخشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
یعنی رو خوب نیومدی، گرامی.
نه. این یعنی فقط نریشن نخونده. بلکه موضوع رو فهمیده، خوب هم فهمیده. خدایش بیامرزد. من و شما و استاد کیانیان هم خواهیم مرد.
حرف استاد کیانیان هم نه درست بود نه بجا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
44
16
هر کسی حق داره به مردمش پشت کنه و ...
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
استاد کیانیان؟؟؟؟؟؟!!!!!
هر کسی حق داره هر نظری داشته باشه
به من و شما و هیچ ...دیگه ای ربطی نداره
الان شده مث زمان انقلاب،که حتی روشنفکرترین آدما جو گیر شدن و جبهه گیری بیخودی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
45
69
همین آقای طهماسب در این مستندهای ...به خیلی از افراد که اتفاقا دستشون از این دنیا کوتاه هم بوده حمله و توهین کرد و به بسیاری هم افترا زد. چرا این ...مثل نجفی اطلاعاتی صداشون اون موقع در نیومد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
35
27
کارآقای‌کیانیان‌اشتباهه
ولی‌شما‌هم‌خانم‌خودت‌راخیلی‌نخود‌همه‌آشی‌‌می‌کنی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین