کد خبر: ۸۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۶

بیش از نیمی از احزاب زنان اصول‌گرا از احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دبیرکل جامعه زینب(س) خبر داد: «شورای احزاب زنان اصولگرا در راستای حمایت از کاندیدای اصلی اصولگرایان دو دسته شده‌اند و عده‌ای از این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری دهم از این کاندیدا حمایت نخواهند کرد».

مریم بهروزی اظهار داشت: «شورای احزاب زنان اصولگرا از هفت حزب تشکیل شده است که غیر از جامعه زینب (س) تنها دو حزب دیگر از شورای احزاب زنان اصولگرا از کاندیدای اصلی اصولگرایان حمایت خواهند کرد و ممکن است برخی از احزاب دیگر از محسن رضایی حمایت کنند».

وی در بیان علت تصمیم چنین اتخاذی از سوی برخی احزاب زنان اصولگرا گفت: «همان‌طور که جامعتین به نتیجه نرسیده‌اند، این احزاب نیز به نتیجه نرسیده‌اند و تنها برای حضور حداکثری مردم در عرصه‌ انتخابات تلاش خواهند کرد».

وی در عین حال تاکید کرد: «شاید اگر برای دیدار با اعضای شورای احزاب زنان اصولگرا وقتی در نظر ‌گرفته می‌شد، این اتفاق نمی‌افتاد».

دبیرکل جامعه زینب(س) همچنین درباره حضور محسن رضایی در عرصه‌ انتخابات گفت: «آقای رضایی به هر ترتیب یک اصولگرا است و شاید برخی از اصولگرایانی که نمی‌خواهند از سویی به احمدی‌نژاد و از سوی دیگر به میرحسین موسوی رای دهند حمایتگر وی باشند».

وی خاطرنشان کرد: «در جلسه شورای مرکزی جامعه زینب (س) که دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، بحث مطالبات زنان از رییس‌جمهور آینده پیگیری خواهد شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین