کد خبر: ۸۸۳۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

پدری: مسی جذاب و ترسناک بود!

ستاره جوان بارسا معتقد است که در اولین رویارویی با فوق‌ستاره آرژانتینی در نخستین فصل حضور در این تیم، تحت‌تاثیر جذبه فوق‌ستاره آرژانتینی قرار گرفته بود.
پدری: مسی جذاب و ترسناک بود!
آفتاب‌‌نیوز :

«پِدری» هافبک میانی بارسا یکی از ستاره‌های آبی‌اناری‌ها در فصل جاری بوده؛ ستاره‌ای که این هفته‌ها به دلیل مصدومیت دور از میادین است.

پدری ۲۱ ساله، اولین بازی خود در تیم اصلی بارسا را در فصل ۲۰۲۰ انجام داد و تا امروز ۱۷ گل و ۹ پاس گل در مجموع ۱۲۰ دیدار برای بارسا، در کارنامه‌اش ثبت شده است. پدری در فصل جدید هم در ۱۱ بازی، یک گل برای بارسا به ثمر رسانده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب تیم ژاوی هرناندز داشته است.

پدری در روزهایی که دوران نقاهت پس از مصدومیت را طی می‌کند، در مصاحبه‌ای درباره لیونل مسی صحبت کرده است.

فصل ۲۰۲۰-۲۰۱ تنها فصلی بود که پدری با مسی هم‌تیمی بود و پس از آن فوق‌ستاره آرژانتینی راهی پاری‌سن‌ژرمن و در ادامه اینترمیامی شد.

پدری که در ۱۷ سالگی با مسی همبازی بود، درباره این فوق‌ستاره گفت: او بهترین بازیکن تاریخ است. من تمرینات او را تماشا می کردم و می‌گفتم : «با این تکنیک و مهارت مسی، من اینجا چه کار می‌کنم!»

وی افزود: همیشه به او خیره می‌شدم. وقتی به بارسا رسیدم اولین کسی که در رختکن دیدم مسی بود و انگار در هاله‌ای از جذابیت قرار داشت و از او می‌ترسیدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین