کد خبر: ۸۸۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۶

رد پای یک زن در قتل‌های سریالی قزوین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  به دنبال قتل 5 زن میانسال در قزوین که به صورت سریالی در یک منطقه جغرافیایی از شهر قزوین رخ داده است، تیم‌های ویژه پلیس آگاهی جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری عامل یا عاملان این قتل‌ها آغاز کرده‌اند.

روز گذشته یک مقام آگاه در ارتباط با آخرین پیگیری‌ها در خصوص قتل زنان در قزوین، گفت: «با کشف جسد پنجمین زن، تماس‌های مردمی به ماموران انتظامی و بررسی آن مشخص کرد احتمالا یک زن در این جنایت‌ها نقش دارد که با دعوت از شاهدان و چهره‌نگاری از زن مورد نظر، ماموران با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمین، یک زن سابقه‌دار را شناسایی و او را که ساکن یکی از محله‌های قزوین است، دستگیر کردند».

این مقام آگاه افزود: «در حال حاضر تحقیقات از این زن سابقه‌دار که براساس اظهارات شاهدان در محل وقوع جنایت‌ها حضور داشته آغاز شده است».

متهم که زنی حدودا 30 ساله است در منزل خود دستگیر شد. همچنین در این محل یک دستگاه خودرو نیز کشف شده است که تحقیقات به صورت ویژه ادامه دارد.

این مقام آگاه با تکذیب خبر مربوط به کشف جسد ششمین زن قربانی در قزوین عنوان کرد تنها جسد یک مرد در چند روز گذشته کشف شده است که ارتباطی به قتلهای سریالی زنان ندارد.

وی تصریح کرد: «در چند روز آینده و پس از تحقیق از متهم دستگیر شده که احتمالا‌ عامل اصلی در این جنایت‌ها بوده است گزارش لا‌زم ارائه خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین