کد خبر: ۸۸۸۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

پیکر فریار امینی پور، قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت + عکس

 پیکر «فریار امینی پور» قهرمان موی تای کشور که ۲ هفته پیش در یک حادثه رانندگی در کشور تایلند فوت کرد ظهر امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آرامستان آیچی زادگاهش سقز به خاک سپرده شد.
پیکر فریار امینی پور، قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

فریار امینی‌پور رزمی‌کار جوان سقزی در ۲۰ دی سال جاری بر اثر تصادف در شهر پوکت کشور تایلند درگذشت.

مرگ این جوان ورزشکار موجب غم و اندوه بسیاری از علاقمندان به ورزش و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم سقز شد و از زمان اعلام خبر درگذشت این قهرمان، مردم و مسئولان با خانواده او به شیوه‌های متعدد از ارسال پیام یا حضوری ابراز همدردی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان هم ۲۳ دی ماه در منزل این قهرمان ملی ورزش‌های رزمی حضور یافتند و با خانواده و بازماندگان این مرحوم ابراز همدردی کردند.

پیکر این ورزشکار ملی صبح امروز جمعه ساعت حدود ۹ و ۳۰ دقیقه وارد پلیس راه سقز شد و به دلیل ترافیک موجود در مسیر بیش از ۲ ساعت طول کشید تا به آرامستان آیچی رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری این قهرمان با حضور گسترده مردم و جامعه ورزشکاران و جمعی از مسئولان هم، چون فرماندار ویژه شهرستان سقز و نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

پیکر فریار امینی پور، قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
2
تسلیت به خانواده محترم وبه تمام سقزی های پر استعداد واز اقای توان تشکر میکنم امیدوارم همه کسانی که بای این شهر کار مکنند مثل شما مهربان ودلسوز باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین