کد خبر: ۸۸۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳

هدایت آقایی: مردم از ستادهای موسوی جلو افتاده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: «در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همه شرایط به نفع یک جریان فکری خاص است».

هدایت آقایی در گفتگو با خبرنگار آفتاب در کرمان، با بیان اینکه هر اتفاقی در بحث صیانت از آراء ممکن است بیافتد افزود: «در گذشته دستگاه‌های نظارتی هیات اجرایی و وزارت کشور از طیف‌های مختلف بودند اما امروز این دغدغه وجود دارد چرا که همه شرایط به نفع یک جریان فکری است».
 
وی با اشاره به اطمینان خاطر رهبری به سلامت انتخابات اظهار داشت: «هر کاندیدا باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در حوزه‌های اخذ رأی نماینده داشته باشد گرچه در انتخابات مجلس هشتم نماینده‌ها را از پای صندوق‌ها اخراج کردند». 

آقایی با بیان اینکه سیستم ماشینی شمارش آراء نظارت مطلوب را کم می‌کند اظهار امیدواری کرد: «از ظرفیت تشکیلات قانونی و روشنگری مطبوعات و رسانه‌ها برای نظارت بر سلامت انتخابات استفاده خواهیم کرد».
 
آقایی، میرحسین موسوی را دارای محبوبیت ذاتی عنوان کرد و گفت: «هر کدام از کاندیداها با بیان شعارهای مردم‌پسند، وعده‌های متنوع و انتخاب افراد سرشناس به عنوان همراه در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شدند اما موسوی با گفتمان توأم با صداقت حضور یافته است».
 
وی با اشاره به سابقه درخشان میرحسین موسوی در دوران دفاع مقدس گفت: «سابقه درخشان وی در اوج جنگ و اداره بحران‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و ... در ذهن مردم ماندگار شده و هیچ نقطه منفی در سال‌های بعد از انقلاب، نخست‌وزیری و حتی سال‌های به ظاهر سکوت او وجود نداشته است».
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه اظهار داشت: «مردم احساس کردند موسوی شعارها و حرف‌های خودش را باور دارد و وعده‌ها و برنامه‌هایش را اجرا می‌کند».
 
وی با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ امام خمینی (ره) از موسوی خاطر نشان کرد: «موسوی با خلأ نیروهای سیاسی و نداشتن امکانات مادی در عرصه انتخابات حضور یافت اما کشش قوی و جذابیت ذاتی وی مردم را از ستاد تبلیغاتی جلو انداخته است».
 
آقایی همچنین با انتقاد از استفاده برخی از امکانات عمومی در آستانه انتخابات افزود: «متأسفانه برنامه‌های سفر، سخنرانی، مصوبات و هدایا به نحوی تنظیم می‌شود که در آستانه انتخابات امکاناتی بین مردم و روستائیان توزیع شود».
 
وی با بیان اینکه این قضیه شبهه قانونی دارد تأکید کرد: «سوء‌استفاده از نیازها و احتیاجات مردم فاجعه اخلاقی است که امروز شکل گرفته است. سهام عدالت حق مردم است اما نباید در آستانه انتخابات شخصیت ملی آنان را زیر سئوال ببریم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین