کد خبر: ۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳

علیخانی: کسانی که قصد تخریب هاشمی را دارند عقده‌ای و بیمار هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده مجلس در واکنش به برخی گفته‌ها مبنی بر اینکه میدان نفی احمدی‌نژاد را هاشمی رفسنجانی اداره می‌کند، گفت: «کسانیکه قصد تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دارند بیمارند و عقده دارند». 

زاکانی: هاشمی میدان‌دار نفی احمدی‌نژاد است! [+]

قدرت‌ا... علیخانی نماینده قزوین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، با اشاره به این فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه کسانیکه در انقلاب و برای مردم و کشور همیشه مثمرثمرند و در آینده نیز چنین خواهند بود همیشه از ناحیه دشمنان مورد هجمه قرار می‌گیرند، گفت: «مخالفت با آقای هاشمی نیز از همین باب است. اینان می‌دانند که هاشمی رفسنجانی یک شخصیت بزرگ و تاثیرگذار و از استوانه‌های نظام هستند و همواره مورد توجه حضرت امام(ره) بوده و هم‌اکنون نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند و لذا برخی احساسشان این است که وجود آقای هاشمی برای منافع منصبی آنها مضر است».

وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی از بسیاری از بیانات خود واقعیات را بیان کرده و همواره برای مردم روشنگری می‌کند گفت: «مطالبی که شاید دیگران نتوانند عنوان کنند آقای هاشمی همواره آن مطلب را مطرح می‌کنند و لذا برخی نگران این موضوع هستند. 

این نماینده مجلس گفت: «به نظر می‌رسد برخی افراد به دلیل وحشتی که از خراب‌کاری‌های خود دارند گاهی دست به تخریب چهره‌هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌زنند».

وی، هاشمی رفسنجانی را شخصیتی مجتهد توصیف کرد و در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه چرا هاشمی رفسنجانی تاکنون از دولت نهم حمایت و تعریف نکرده است گفت: «شاید آقای هاشمی از عملکرد دولت نهم انتقاد دارد که تاکنون چنین نکرده است کما اینکه بسیاری از مراجع و شخصیت‌ها نیز تاکنون چنین اظهارنظرهایی نداشته‌اند».

علیخانی اینگونه سخنان که میدان نفی احمدی‌نژد را هاشمی اداره می‌کند را دروغ و تهمت و افترا خواند و گفت: «طرح این مطالب تهمت‌های ناجوانمردانه است و کسانی که چنین حرفهایی می‌زنند منافعشان به خطر افتاده است». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
علیخانی بهت پیشنهاد میکنم [...].
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین