کد خبر: ۸۹۲۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۳

فرماندار تهران:‌ مراحل صدور مجوز مراسم دوم خرداد در حال انجام است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار تهران، از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری درخواست کرد در صورت تمایل به داشتن ستاد تبلیغاتی در تهران، مسئول ستاد انتخاباتی خود را در به صورت کتبی و رسمی به فرمانداری تهران معرفی كنند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حسین طلا افزود: «هم‌چنین چنانچه کاندیداهای محترم انتخابات ریاست‌جمهوری تمایل دارند نمایندگانی نیز برای حضور در شعب اخذ رای در روز رای‌گیری داشته باشند، هر چه سریعتر نسبت به معرفی مسئول ستاد انتخاباتی خود به فرمانداری تهران اقدام كنند».

فرماندار تهران با اعلام این مطلب افزود: «براساس ماده ‌٢ آیین‌نامه اجرایی قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری در شعب اخذ رای، از زمان انتشار اسامی نامزدها تا یک هفته قبل از شروع اخذ رای هر یک از نامزدهای ریاست‌جمهوری در صورت تمایل به داشتن ستاد تبلیغاتی موظفند مسئول ستاد انتخاباتی خود را در شهرستان به صورت کتبی به فرمانداری همان شهرستان معرفی نمایند».

طلا تصریح کرد: «براساس ماده ‌٣ آیین‌نامه مذکور، در صورتی که نامزدهای ریاست‌جمهوری مسئولان ستادهای انتخابات خود را در شهرستان همراه با نمونه امضا و تفویض اختیار به فرمانداری معرفی کرده باشند، مسئولان ستادها می‌توانند نسبت به معرفی نمایندگان نامزدهای مربوط در محل های قید شده در ماده ‌١ این آیین نامه اقدام نمایند».

فرماندار تهران اضافه کرد: «پیگیری این موضوع در راستای احقاق حقوق کاندیداها و ایجاد فضایی توام با اخلاق و برای جلوگیری از بداخلاقی‌های انتخاباتی است تا هر شخص حقیقی و حقوقی نتواند اقدام به ایجاد همایش، میتینگ و نشست وغیره با نام این عزیزان و بدون اطلاع آنان كند».

فرماندار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا برای برگزاری همایش دوم خرداد مجوز صادر شده است یا خیر؟ نیز خاطرنشان کرد: «ساعت ‌١٧ امروز چهارشنبه مورخ ‌٣٠ / ‌٢ / ‌٨٨ نامه‌ای از سوی آقای بهزادیان رئیس ستاد انتخابات آقای میر حسین موسوی به همراه معرفی نامه نامبرده همراه با نمونه امضاء و تفویض اختیار به این فرمانداری واصل شد که مراحل صدور مجوز درحال انجام است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین