کد خبر: ۸۹۲۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۴
حاشيه‌‌نگاری ديدار پرسپوليس ـ الشباب عربستان؛

درگيری فيزيكی تماشاگران و شعار‌ها عليه انصاری‌فرد

هدایتی مانع از شعار دادن علیه انصاریفرد شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عملكرد ضعيف پرسپوليس در ديدار برابر الشباب با واكنش هواداران اين تيم روبرو شد. 

تماشاگران پرسپوليس تنها 30 دقيقه پس از گذشت بازی در اعتراض به عملكرد بازيكنان تيم‌شان عليه عباس انصاری‌فرد شعار دادند. اين در حالی بود كه يكی از اعضای هيات مديره پرسپوليس تماشاگران را به آرامش دعوت مي‌كرد اما آنها بی‌توجه به درخواست اين مدير پرسپوليس به شعارشان عليه انصاری‌فرد ادامه دادند.

با شدت گرفتن اعتراض تماشاگران پرسپوليس حسين هدايتی به سمت تماشاگران آمد و با نشان دادن علامت تعويض خواستار آرامش تماشاگران تيمش شد. اين در حالی است كه مشخص نشد كه منظور هدايتی از اين حركت تعويض مديرعامل است يا تعويض مربی يا تعويض بازيكنان! اين تعداد از تماشاگران پرسپوليس حبيب كاشانی را مورد تشويق قرار دادند.

همچنين تماشاگران پرسپوليس خواهان بركناری وينگادا شدند و با شعارهايی عليه او از مديران پرسپوليس خواستند تا اين مربی پرتغالی را بركنار كنند.

تماشاگران پرسپوليس به دليل عملكرد ضعيف پرسپوليس لحظاتی را پشت به زمين مسابقه كردند. هر بخشی از ورزشگاه آزادی يک نفر از بازيكنان ذخيره پرسپوليس را تشويق می‌كنند اين در حالی است كه صندلی‌های ورزشگاه آزادی روز متشنجی را پشت سر گذاشت.

در شرايطی تماشاگران پرسپوليس از عملكرد مديريت تيم‌شان ناراضی هستند كه باشگاه پرسپوليس با نصب تابلو‌های بزرگ تبليغاتی دستور رييس‌جمهور برای واگذاری سهام باشگاه پرسپوليس را به نمايش گذاشته‌ بود. 

در بين دو نيمه‌ بازی تيم‌های پرسپوليس و الشباب چندين درگيری اتفاق افتاد.

پس از پايان بازی در نيمه‌ نخست، احمدرضا عابدزاده به سمت بازيكنان اين تيم رفت و به برخی بازيكنان از جمله خيرخواه به شدت اعتراض كرد. هم‌چنين هدايتی رييس هيات مديره‌ باشگاه نيز برای صحبت با بازيكنان به رختكن پرسپوليس رفت.

در اين بين درگيری‌هايی ميان تماشاگران رخ داد كه حتی برخی از آنها به ضرب و شتم يكديگر پرداختند.هم‌چنين يک تصويربردار و يک عكاس نيز در كنار زمين با يكديگر درگير شده و همديگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شرايط ورزشگاه در آغاز نيمه‌ دوم و با وجود گلزنی تيم فوتبال پرسپوليس هم‌چنان ملتهب بود و حتی پس از گل محسن خليلی هم تماشاگران خواهان كناره‌گيری عباس انصاری‌فرد هستند.

نيروهای ويژه‌ امنيتی در مقابل سكوهای تماشاگران مستقر شده‌اند. 

کریم باقری، مهدی تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال، عزيزمحمدی رييس سازمان ليگ، حميد استيلی و علی‌اكبر استاداسدی به همراه اعضای هيات مديره باشگاه پرسپوليس از نزديک اين بازی را در ورزشگاه آزادی نظاره می‌كنند.

تماشاگران در آغاز نيمه‌ دوم با تشويق‌های خود خواهان حضور نيكبخت در زمين بازی بودند و در زمان حضور اين بازيكن در زمين به شدت او را تشويق كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین