کد خبر: ۸۹۲۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۶

حاشيه‌های از مراسم قرعه‌كشی برنامه‌های تلویزیونی نامزدها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه قرعه‌کشی عصر دیروز چهارشنبه با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و نمایندگان کاندیداهای انتخاب ریاست جمهوری دهم، نحوه حضور تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم در جداولی که صدا و سیما با 4 رنگ طراحی کرده بود مشخص شد، این مراسم حاشیه‌هایی داشت که به شرح زیر است:

* این مراسم که قرار بود ساعت 15و 30 دقیقه برگزار شود با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

* احمد پورنجاتی علاوه بر بیژن زنگنه به عنوان نماینده میرحسین موسوی در مراسم قرعه کشی حاضر شده بودند.

* نمایندگانی از دادستانی کشور، شورای نگهبان و وزارت کشور در این مراسم برای نظارت حضور داشتند که نماینده وزارت کشور با تاخیر در این مراسم حاضر شد.

* ضرغامی با ورود خود به همراه نمایندگان کاندیداها جای نشستن نمایندگان نامزدها را تعیین کرد.

* زمانی که ضرغامی بیان کرد برای گردش گردونه نیز قرعه کشی شده تا اعتراضی نباشد، کلهر کارتی که بر روی آن شماره 3 نقش بسته بود را بالا گرفت و سایر نمایندگان نیز کارت‌های خود را بالا گرفتند.

* ضرغامی با بیان این مطلب که الویری نماینده کروبی، زنگنه نماینده میرحسین موسوی، کلهر نماینده احمدی‌نژاد به ترتیب گردونه را به گردش در می‌آورند، گفت گیل آبادی نماینده محسن رضایی نیز دیگر زحمت به چرخش در آوردن گردونه را نمی‌کشند زیرا از وقتی رادیو جوان را ترک کرده‌اند دیگر علاقه‌ای ندارند گردونه‌ای را به چرخش در آورند.

* با چرخش گردونه توسط الویری گوی طلایی به کروبی و گوی سبز رنگ به میرحسین موسوی رسید، که در این بین ضرغامی گفت فکر نمی‌کنم زنگنه هیچ وقت اینقدر خوشحال شده باشد زیرا با وی شرط بندی کرده بودم که گوی زرد به وی می‌رسد که شرط را باختم.

* در حالی که کلهر نماینده احمدی‌نژاد می‌خواست گردونه را به چرخش در آورد فقط گوی‌های آبی و قرمز باقی مانده بود که حضار گفتند احمدی‌نژاد یا استقلالی است یا پیروزی، با افتادن گوی قرمز به احمدی‌نژاد برخی حضار گفتند پیروزی به احمدی‌نژاد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین