کد خبر: ۸۹۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

انتقاد تند سرمربی سابق سپاهان از مورایس

سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از پسِ تیم قدرتمند الهلال برنیامد و در خانه مقابل این تیم شکست خورد.
انتقاد تند سرمربی سابق سپاهان از مورایس
آفتاب‌‌نیوز :

در همین خصوص حسین چرخابی پیشکسوت باشگاه سپاهان در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال به خبرورزشی گفت: به نظرم سپاهان تنها تیم ایرانی بود که می‌توانست مقابل تیم فوق‌العاده قدرتمند الهلال رقابت نزدیکی داشته باشد. با این حال به نظرم سپاهان در نقل و انتقالات به این تیم قوی باخت.

حتی یک بچه ۸ ساله هم می‌دانست که بزرگترین ضعف سپاهان در خط دفاعی و به خصوص عمق آن است. درحالی که هادی محمدی هم برای این بازی محروم بود، ولی باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات سعی نکرد نقطه ضعفش را برطرف کند و مدافع مطمئنی نخرید. در طول بازی هم کاملا دیدیم که عملکرد ضعیف مدافعان سپاهان چقدر در روند بازی و به خصوص شکست این تیم تاثیر داشت.

مدافعان سپاهان روی گل‌های خورده اصلا سخت‌گیری نداشتند و خیلی راحت اجازه نفوذ به ستاره‌های حریف را می‌دادند. در ابتدای فصل هرچه مهاجم و هافبک بود، خریداری شد و حداقل انتظار می‌رفت برای بازی با الهلال و در نیم‌فصل تیم در خط دفاعی تقویت شود، ولی این اتفاق رخ نداد و نتیجه‌اش شکست مقابل الهلال شد.

سپاهان تا قبل از گل حریف سوار بر بازی بود و اصلا تیم نیازی به تعویض نداشت. تعویض‌های مورایس اصلا خوب نبود و باعث شد تا بازی در اختیار الهلال قرار بگیرد. کادرفنی سپاهان و به خصوص مورایس اشتباهات زیادی در این بازی انجام داد و همین موضوع باعث باخت تیم ما شد.

سپاهان برای بازی برگشت قطعا شانس دارد و بدون شانس نخواهد بود. خیلی وقت‌ها در دنیا باخت با اختلاف ۴ یا ۵ گل هم جبران شده است. الهلال قدرتمند است، ولی با نتیجه به‌دست‌آمده در بازی رفت، به طور حتم با غرور زیادی به میدان خواهد آمد. سپاهان باید از این غرور زیاد آن‌ها استفاده کند و به این تیم ضربه بزند. به نظرم با وجود این‌که کار بسیار سخت است، ولی اگر اشتباهان بازی رفت توسط کادرفنی تکرار نشود و بازیکنان باهوش بازی کنند، سپاهان شانس بردن الهلال را در بازی برگشت خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین