کد خبر: ۸۹۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۳

انصاری: آيا رئيس‌جمهور بايد كار مامور پست را اجرا كند

تحت پوشش قرار دادن 4 ميليون نفر در كميته امداد افتخار نيست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: «كدام سيستم است كه می‌تواند ظرف سه ساعت 12هزار نامه را خوانده و مشكلات را رفع كند، آيا رئيس جمهور بايد كار مامور پست را در جمع‌آوری نامه از مردم اجرا كند».

مجيد انصاری در تبريز افزود: «امروز شيرازه مديريت خرد بنيان و علم بنيان كشور از هم پاشيده شده است و در مديريت كشور به جای تكيه بر روش‌های نوين مديريتی و استفاده از ابزار جديد، حذف رفت و آمدها و افزايش كارآمدی به نظام مديريتی 300 سال پيش بازگشته‌ايم».
 
وی اضافه كرد: «يک مدير نبايد با توزيع پول بين مردم و دريافت نامه از آنها در مراسم استقبال، كشور را اداره كند، بودجه كشور از 23 هزار ميليارد تومان به 60 هزار ميليارد تومان افزايش يافته و دولت بايد كاری كند كه اين بودجه به صورت اتوماتيک به درب خانه‌های مردم برسد». 

وی ادامه داد: «اين كه می‌گويند بودجه كميته امداد از 400 ـ 300 ميليارد تومان چهار سال پيش تاكنون به 2 هزار ميليارد تومان و تعداد افراد زيرپوشش از 800 هزار به 4 ميليون نفر رسيده است، نكته قابل افتخاری نيست اگر كار كميته امداد امام خمينی (ره) با همين روند پيش برود، به زودی همه ما بايد زيرپوشش قرار بگيريم». 

انصاری گفت: «متاسفم در دينی كه اجازه نمی‌دهد كسی در سيمای يک سائل ذلت فقر را ببيند، اكنون بايد در كشور اسلامی‌مان شاهد باشيم كه بيش از 12 هزار نفر نامه به دست از صبح تا غروب در سفرهای استانی رئيس جمهور منتظر شوند تا موكب همايونی از راه برسد و آنها بدوند و نامه خود را به او بدهند، كدام سيستم است كه می‌تواند ظرف سه ساعت اين تعداد نامه را خوانده و مشكلات را رفع كند، آيا رئيس جمهور بايد كار مامور پست را در جمع‌آوری نامه از مردم اجرا كند». 

‌وی اين شيوه را مغاير با اصول كشورداری دانست و افزود: «وقتی برای تصويب يک پروژه گاهی پنج روز زمان صرف می‌شود، چطور ممكن است ظرف چند ساعت جلسه هيئت دولت در يک شهرستان و خواب آلودگی اعضا كه تا نيمه شب طول می‌كشد، بتوان با 350 مصوبه كشور را متحول كرد».
 
انصاری‌ با اشاره به نگاه دنيا به ايران در حال حاضر گفت: «در دولت هشت ساله آقای خاتمی اعتماد عمومی به ملت ايران جلب شد و ايشان با وجود به تن داشتن لباس روحانی و صحبت از دين، پشت هر تريبونی كه با عنوان رئيس جمهور ايران قدم نهاد همه را به تحسين و تعجب واداشت و دنيا مجبور شد پيشنهاد گفتگوی تمدن‌ها را پذيرفته و يک سال را به اين نام نامگذاری كند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
واقعاً گل گفتي...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین