کد خبر: ۸۹۳۴۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹

واکنش سردار آزمون به گلزنی برای رُم و خوشحالی ساده‌اش

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم گفت: هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم.
واکنش سردار آزمون به گلزنی برای رُم و خوشحالی ساده‌اش
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال رُم در حالی شب گذشته در هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر میزبانش تیم فروزینونه را شکست داد که سردار آزمون گل دوم تیمش را در دقیقه ۷۱ دروازه حریف کرد.

آزمون که از ابتدا تا انتها در ترکیب جالوروسی حضور داشت در پایان این دیدار گفت: بازی بسیار سختی را به ویژه در نیمه اول پشت سر گذاشتیم. در بین دو نیمه ما از نظر تاکتیکی و روش بازی تغییراتی داشتیم و بسیار خوب کار کردیم. گلزنی هم کار من است و از انجام آن خوشحال هستم.

وی ادامه داد: هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم. می‌خواستم از آن‌ها عذرخواهی کنم و به نظرم بیش از هر چیزی، احترام متقابل اهمیت دارد. می‌دانم که بازی در زمین حریف سخت است، اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و به برتری برسیم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم تصریح کرد: در دوران کودکی از رُم حمایت می‌کردم. همیشه مسابقات بزرگ را از ایران دنبال می‌کردم. «ده‌روسی» به‌عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب مهربانی داشت و به عنوان مربی نیز چنین است. او همیشه سعی می‌کند به ما کمک کند و می‌خواهد جو خوبی در تیم وجود داشته باشد و من معتقدم که می‌توان این را در زمین نیز مشاهده کرد. من از این فرصت استفاده می‌کنم و از مورینیو به خاطر تمام کار‌هایی که برای ما انجام داده تشکر می‌کنم. امیدوارم با سرمربی جدید اوضاع بهتر پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین