کد خبر: ۸۹۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۵

ايران در دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمان شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ در پایان دومین مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا ایران با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنزر قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در پایان دومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا ر دو اسلحه ریکرو و کامپوند انفرادی و تیمی زنان و مردان که در زمین چمن سایت تخصصی تیراندازی با کمان در مسافت 70متر برگزار شد.

پس از قهرمانی تیم ایران؛ تیم هند با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز نایب قهرمان شد، تیم مجارستان با 1 نقره و 1 برنز در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های بنگلادش و عراق هر کدام با کسب یک مدال برنز در رده چهارم قرار گرفتند.

نتایج رده‌بندی و فینال انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان به شرح ذیل می‌باشد.

ریکرو مردان
میلاد وزیری با 108 امتیاز اول شد، ترادیپ از هند با 107 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. در رده‌بندی نیز نادر منوچهری مقدم با 107 امتیاز سوم شد و تیرکی از هند در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ریکرو زنان
زهرا شمس با 100 امتیاز به مقام اول این مسابقات دست یافت، فریده میرزایی با 84 امتیاز دوم شد. در رده‌بندی نیز زهرا نعمتی با 102 امتیاز در جایگاه سوم ایستادو سوشاما از هند با 95 امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

کامپوند مردان
هاریداس از هند با 108 امتیاز اول شد، روبرت بوحی جی با 82 امتیاز از مجارستان به مقام دوم دست یافت. در رده‌بندی نیز حمزه نکویی با 111 امتیاز به رده سوم این مسابقات دست یافت و جانسون زدلر از مجارستان با 108 امتیاز چهارم شد.

کامپوند زنان
ویدا حلیمیان با 108 امتیاز اول شد، سوئیتی کوماری با 102 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. در رده‌بندی نیز انسیه حجی انزهایی با 109 امتیاز سوم شد و لیلا سخایی فر با 106 امتیاز به مقام چهارم این مسابقات دست یافت.

یادآور می‌شود؛ این مسابقات با 7تیم عراق، سوریه، مجارستان، بنگلادش، نپال، هند و ایران با 61 ورزشکار در قالب 24 کماندار ریکرو مرد، 13 کماندار در کامپوند مردان، 9ورزشکار کامپوند زنان و 15ورزشکار در ریکرو زنان شرکت کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین