کد خبر: ۸۹۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تبلیغات

بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟ از بهترین منطقه برای زندگی تا قیمت خرید آپارتمان

قیمت آپارتمان در فردیس بر اساس نزدیکی به فلکه دوم و سوم و امکانات خود ساختمان، طبقه، متراژ و ... تعیین می‌شود. هر چه آپارتمان از بخش مرکزی فردیس دورتر باشد قیمت آن به مراتب پایین‌تر است. میانگین قیمت آپارتمان در فردیس حدودا یک سوم قیمت میانگین آپارتمان در تهران است.
بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟ از بهترین منطقه برای زندگی تا قیمت خرید آپارتمان
آفتاب‌‌نیوز :

فردیس در جنوب شرقی کرج و غرب شهر تهران قرار دارد. فردیس در سال ۱۳۹۲ از کرج جدا شده و به یک شهرستان تبدیل شد. در واقع فردیس یکی از شهرستان‌های استان البرز است. فردیس به دلیل نزدیکی که به تهران دارد مقصد بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید خانه و سکونت است. املاک موجود در فردیس نسبت به تهران و کرج، قیمت مناسب تری دارند و برای سرمایه گذاری و خرید، گزینه خوبی هستند.

مناطق و شهرک‌های فردیس کرج

فردیس دارای دو شهر، ۲ بخش و ۴ دهستان است. دو شهر فردیس، بخش مرکزی فردیس و مشکین دشت هستند. بخش مرکزی فردیس که در سمت شرقی آن قرار دارد دارای دو دهستان به نام وحدت و فردیس است. شهر مشکین دشت هم دارای دو دهستان به نام مشکین آباد و فرخ آباد می‌باشد. جمعیت بخش شرقی فردیس یعنی بخش مرکزی، تقریبا ۳ برابر بخش غربی آن است.

بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟ از بهترین منطقه برای زندگی تا قیمت خرید آپارتمان

در کل فردیس چندین شهرک مسکونی قرار دارد. از جمله شهرک‌های فردیس، شهرک وحدت، شهرک مهندسی زارعی، شهرک منظریه، شهرک دهکده و شهرک ناز هستند.

سایت آقای املاک با مدیریت ایمان خدابخش، متخصص حوزه املاک و آپارتمان در همه شهر‌های ایران است. بهترین فایل‌های خرید آپارتمان در کرج یا اطراف آن را می‌توانید در سایت آقای املاک پیدا کنید.

خیابان‌های اصلی فردیس کرج

فردیس چند خیابان اصلی و معروف دارد که غالبا امکانات بهتری نسبت به بقیه مناطق آن دارد. اصلی‌ترین بخش فردیس فلکه یک تا پنج است که در خیابان اصلی شهدای فردیس واقع شده اند. فلکه اول فردیس میدان پانزده خرداد، فلکه دوم میدان هفده شهریور، فلکه سوم میدان استقلال نام دارد. فلکه چهارم فردیس، میدان آزادی و فلکه پنجم، میدان جمهوری اسلامی می‌باشد. قیمت خانه و آپارتمان در اطراف فلکه دوم و سوم فردیس از بقیه مناطق بیشتر است.

دو جاده اصلی و بزرگراهی که از داخل فردیس عبور می‌کند، جاده ملارد و جاده شهریار است. خیابان‌های اصلی و بزرگ فردیس، بلوار شهدای فردیس، خیابان ثابتی، بلوار طالقانی، بلوار سعدی، بلوار بهاران و خیابان قریشی است. در کل بخش شرقی فردیس نسبت به بخش غربی آن متراکم‌تر و دارای امکانات شهری و فروشگاه‌های بیشتری است.

مراکز خرید فردیس کرج

بیشترین مراکز خرید و پاساژ‌های تجاری در محدوده منطقه ۱ فردیس قرار دارند. بلوار شهدای فردیس دارای چندین مرکز تجاری مانند پاساژ کویتی ها، پاساژ طلای پرنس، پاساژ طلای قائم، مرکز کامپیوتر و آیس مال است. از دیگر مراکز خرید فردیس می‌توان مرکز خرید الماس، فروشگاه سرای فرش و اکو مال را نام برد.

مراکز تفریحی و ورزشی فردیس

فردیس دارای چند مجموعه و مرکز تفریحی مانند پردیس سینمایی اکومال، سالن ورزشی شهدای بعثت، پارک آبی آریا موج، پارک آبی پرشین، مجتمع سینمایی ارشاد، سینما فردیس و استخر لوتوس است.

علاوه بر این فردیس چند پارک و بوستان بزرگ و کوچک دارد که برای گردش آخر هفته مناسب هستند. بوستان منظریه، بوستان بهشت و بوستان آزادی است. همچنین آبشار هفت چشمه در روستای ارنگه در اطراف فردیس هم از جاذبه‌های گردشگری آن است.

مراکز درمانی فردیس کرج

فردیس دارای دو بیمارستان و چند درمانگاه خدمات درمانی است. فردیس به نسبت جمعیت خود از امکانات درمانی خوبی برخوردار است.

  1. بیمارستان فردیس در بلوار امام رضا
  2. درمانگاه به آفرین در فلکه دوم
  3. درمانگاه پازندی در بخش پایین کانال
  4. درمانگاه شفق در بلوار بهاران غربی
  5. مرکز بهداشتی درمانی شهدای فردیس در بلوار بهاران غربی
  6. بیمارستان نظر آباد در شهرک دهکده
  7. درمانگاه شبانه روزی رسالت در خیابان پرسی گاز

بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟ از بهترین منطقه برای زندگی تا قیمت خرید آپارتمان

فاصله فردیس تا تهران

برای اینکه از تهران به فردیس بروید حدود ۴۵ کیلومتر مسافت را باید طی کنید. این مسیر با خودرو و از طریق بزرگراه تهران کرج، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. رفت و آمد به فردیس از طریق مترو تهران کرج هم مقدور است که اگر از ایستگاه صادقیه سوار شوید تا فردیس تقریبا ۱ ساعت زمان می‌برد. به غیر از این ها، می‌توان این مسیر را با اتوبوس‌های بین شهری از میدان آزادی طی کرد که در این صورت هم حدود ۱ ساعت در مسیر هستید.

بهترین منطقه فردیس کرج برای خرید آپارتمان

فردیس از جمله مناطق با قیمت مناسب برای خرید آپارتمان در کرج است. گران‌ترین بخش فردیس، خیابان شهدای فردیس و فلکه اول تا پنجم است. بهترین فلکه‌ها برای خرید آپارتمان، فلکه دوم و سوم فردیس هستند. این منطقه به نسبت کل شهر فردیس قیمت بالاتر و امکانات بیشتری دارد. بعد از این منطقه، شهرک دهکده جز مناطق گران و لوکس فردیس است. این شهرک دارای خانه‌های ویلایی شیک و زیباست و از مکان‌های پرطرفدار فردیس است.

با اینکه محله فلکه دوم و سوم فردیس از محله‌های گران برای خرید آپارتمان است، ولی از محله‌های شلوغ و پر تراکم است. به دلیل وجود مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی شاپ ها، هر روز مردم زیادی برای گردش و خرید در این محدوده تردد می‌کنند. در صورتی که به دنبال محله‌ای آرام‌تر و با قیمت کمتری هستید می‌توانید به خیابان قریشی شمالی هم سری بزنید. این خیابان و اطراف آن دارای آپارتمان‌های خوب و محله‌ای ساکت و خلوت‌تر است.

قیمت آپارتمان در فردیس

منطقه فردیس در گذشته بیشتر دارای ساختمان‌های قدیمی و یک یا دو طبقه بوده است. ولی مانند بقیه شهر‌های اطراف تهران و کرج، سرعت ساخت و ساز در آن باعث نوساز شدن بسیاری از ساختمان‌ها شده است. در فردیس می‌توانید آپارتمان‌هایی در مرکز شهر یا در شهرک‌ها و مناطق حومه آن با قیمت مناسب تری بخرید. مشکین دشت، شهرک منظریه و شهرک ناز چند منطقه برای خرید آپارتمان در فردیس با قیمت مناسب‌تر است.

قیمت آپارتمان در فردیس بر اساس نزدیکی به فلکه دوم و سوم و امکانات خود ساختمان، طبقه، متراژ و ... تعیین می‌شود. هر چه آپارتمان از بخش مرکزی فردیس دورتر باشد قیمت آن به مراتب پایین‌تر است. میانگین قیمت آپارتمان در فردیس حدودا یک سوم قیمت میانگین آپارتمان در تهران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین