کد خبر: ۸۹۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۱

سايت اختصاصی يوسف پيامبر (ع) افتتاح شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبكه الكوثر صدا و سيما برای سريال يوسف پيامبر سايت اختصاصی راه اندازی كرد.

پس از استقبال بی‌نظير مخاطبان عرب زبان در 45 كشور جهان از سريال يوسف پيامبر، شبكه الكوثر برای اين سريال، سايت اختصاصی ويژه طراحی و راه اندازی كرد.در اين سايت، محتوای مورد پسند مخاطبان در قالب گرافيكی زيبا در اختيار كاربران اينترنتی قرار می‌گيرد.

بازديد كنندگان می‌توانند با ورود به نشانیhttp://www.alkawthartv.ir/yusuf.htm وارد سايت ويژه سريال يوسف پيامبر شوند.

اين سايت امكانات مختلفی در اختيار كاربران اينترنتی قرار می‌دهد كه عبارتند از:

*آرشيو عكس‌های سريال يوسف پيامبر

در سايت اختصاصی يوسف، مجموعه كاملی از عكس‌های يوسف با كيفيت عالی گنجانده شده است. اين عكس‌ها شامل مراحل كودكی يوسف، جوانی يوسف، يوسف در قصر زليخا، يوسف در زندان، كاخ فرعون، دوره زمامداری يوسف و بنی اسراييل است و مجموعاً 126 قطعه عكس در اين قسمت سايت قرار دارد.

از قسمت‌های پرطرفدار ديگر اين سايت، قسمت موسيقی سريال يوسف است كه امكان دانلود موسيقی متن سريال و تيتراژ شروع و پايان برای كاربران فراهم شده است. اين موسيقی‌ها به فرمت‌های قابل استفاده در موبايل نيز قرار گرفته است.

*تمام قسمت‌های سريال يوسف را دانلود كنيد

از ديگر امكانات سايت يوسف شبكه الكوثر امكان دانلود تمام قسمت‌های سريال يوسف است. البته تاكنون 30 قسمت از اين سريال در سايت قرار گرفته است و به مرور تمام 45 قسمت سريال آماده دانلود توسط مخاطبان خواهد بود. همچنين كاربران اينترنتی مي‌توانند به قسمت مصاحبه‌های اختصاصی عوامل سريال وارد شوند.

تاكنون 13 نفر از عوامل سريال از جمله فرج‌الله سلحشور كارگردان، جمال شورجه دستيار كارگردان، محمود پاک نيت، جعفر دهقان و ... در استوديوی شبكه الكوثر حاضر شده‌اند و به صورت رو در رو با مخاطبان عرب زبان به گپ و گفت خودمانی پرداخته‌اند. در سايت يوسف، متن اين مصاحبه‌ها به همراه عكس بازيگران گنجانده شده است.

«نظرسنجی» نيز از قسمت‌های ديگر اين سايت است كه امكان شركت در نظر سنجی را در اختيار مخاطبان قرار می‌دهد.

سريال يوسف پيامبر از مجموعه‌های عظيم صدا و سيماست كه همزمان با پخش از شبكه‌های سراسری و با كمی تأخير از شبكه ماهواره‌ای الكوثر صدا و سيما برای مخاطبان عرب زبان كشورهای خاورميانه، شمال آفريقا و اروپا در حال پخش است كه تاكنون 38 قسمت آن پخش شده و مورد استقبال فراوان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین