کد خبر: ۸۹۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۱

ناطق نوری: با صراحت می‌گویم جامعه روحانیت از کسی حمایت نکرده است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با گلایه از انتساب مواضع شخصی برخی افراد به اکثریت اعضای این جامعه، گفت: «با صراحت عرض می‌کنم که جامعه روحانیت هیچ مصوبه‌ای در حمایت از هر یک از کاندیداها نداشته و لذا موضع ما در این زمینه سکوت و دعوت به مشارکت حداکثری است». 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب در گفتگوی با مهر، نقل مباحث داخلی تشکل متبوعش در فضای خارجی را خلاف اخلاق جمعی و تشکیلاتی توصیف کرد و گفت: «طبعا طرح مسائل داخلی در فضای خارجی یا تلاش برای کشف آرای مخفی دیگران حرکتی بر خلاف اخلاق تشکیلاتی است».

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: «اتفاقا در این خصوص سئوالی مطرح شده بود که قرار شد در پاسخ به آن جامعه اعلام کند که ما نظری در این باره نداریم و در واقع در این عرصه نیز همان نقش پدری خود را حفظ بکنیم و مردم را آزاد بگذاریم تا با بررسی معیارها و ملاک های اعلامی فرد مورد نظر خود را آزادانه انتخاب کنند».
وی با تاکید بر اینکه بنا شد جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری این دوره از هیچ کاندیدایی حمایت نکند، گفت: «در حال حاضر من با صراحت خدمت شما عرض می‌کنم که جامعه هیچ مصوبه‌ای در این خصوص نداشته و لذا موضع ما در این زمینه سکوت است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین