کد خبر: ۸۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

هشت بازیکن استقلال و سپاهان با انگیزه‌های خاص

۸ بازیکن مشترک در دو تیم استقلال و سپاهان حضور دارند.
هشت بازیکن استقلال و سپاهان با انگیزه‌های خاص
آفتاب‌‌نیوز :

تقابل استقلال و سپاهان بازیکنان مشترک زیادی دارد که برای در هر دو تیم بازی کرده‌اند و امروز باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند که سهم استقلالی‌های سپاهان بیشتر است.

حضور بازیکنان سابق دو تیم در این مسابقه حساسیت را بالاتر خواهد برد و با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت، اکثر بازیکنانی که در دو تیم به صورت مشترک بازی کردند در خط دفاعی حضور دارند، شانس بازی آرمین سهرابیان در استقلال و زوج دفاعی دانشگر و یزدانی در قلب دفاعی سپاهان بازی خواهند کرد.

در تیم استقلال آرمین سهرابیان به مدت ۴ فصل، مهرداد محمدی ۳ فصل، محمدحسین مرادمند ۲ فصل در تیم سپاهان حضور داشت و برای این تیم به میدان رفته است.

در تیم سپاهان، اما استقلالی‌های بیشتری حضور دارد، محمد دانشگر ۴ فصل، میلاد زکی‌پور ۴ فصل، سیاوش یزدانی ۳.۵ فصل، امید نورافکن ۳.۵ فصل و کاوه رضایی ۱ فصل برای استقلال بازی کرده‌اند.

در جمع بازیکنان استقلال رضا میرزایی هم حضور داشت که ۶ فصل در ترکیب استقلال به میدان رفته بود، اما در تعطیلات نیم فصل از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.

در این بین امید نورافکن ۲ گل با پیراهن سپاهان مقابل استقلال به ثمر رسانده و دیگر بازیکنان مشترک دو تیم سابقه گلزنی نداشته‌اند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین