کد خبر: ۸۹۶۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
حضور مردم پای صندوق‌های رای استکبار را در هم شکست

سردار سلامی: مردم نبرد انتخابات را به نفع اسلام و انقلاب به پایان رساندند / آثار تحریم از بین رفت

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن تنها در یک میدان کوچک مردمان مظلوم و محاصره شده بدون آب، غذا و سلاح را بمباران می‌کند و به آن افتخار دارد که این سند نابودی امپراتوری آمریکا و انگلیس رژیم صهیونیستی است و چیزی جز شرمساری برای آن‌ها نیست.
سردار سلامی: مردم نبرد انتخابات را به نفع اسلام و انقلاب به پایان رساندند / آثار تحریم از بین رفت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار پاسدار حسین سلامی پنجشنبه در اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی راه‌آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اظهار کرد: کشتن زنان و کودکان و افراد بی‌گناه و بی‌دفاع چیزی جز شرمساری بی‌انت‌ها در تاریخ حیات بشریت نیست و این یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی آمریکا است.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کند مردم جهان نمی‌فهمند که آتش بیار جنایت‌های علیه مردم غزه آن‌ها هستند و در حالی که از یک طرف سلاح‌های آمریکایی مردم را به خاک و خون می‌کشند آن‌ها برای فرار از نفرت جهانی چند بسته معیشتی را با چتر به زمین می‌فرستادند که این کار چیزی جز فریب‌کاری و شرمساری و سیاسی جدید برای آمریکا است.

سردار پاسدار سلامی گفت: آمریکا در قتل عام مردم فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند و جهان این را به خوبی می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مشارکت مردم در نبرد اجتماعی و سیاسی انتخابات فقط رای ندادن نبود بلکه حضور مردم پای صندوق‌های رای استکبار را در هم شکست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم نبرد سیاسی بزرگ انتخابات را با هنرمندی و بانشاط به نفع اسلام و انقلاب به پایان رساند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب از روز‌های ابتدای پیروزی تاکنون افزود: جنگ واکنش نظام سلطه به انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام بود و منطق مقاومت با جنگ ما در برابر دشمن تغییر کرد.

سردار سلامی گفت:هشت سال دفاع مقدس اعتماد به نفس اسلامی را قوی کرد و امروز تکه تکه سرزمین‌های اسلامی میدان نبرد با استکبار جهانی است.

وی افزود: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت حمله نظامی خود را به سایر عرصه‌های منتقل کرد تا کشور را تسلیم کنند که نسخه تحریم دشمن برای ایران با مقاومت مردم و رهبری و ایستادگی آن‌ها شکست خورده است و آثار تحریم از بین رفت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپس دشمن در عرصه فرهنگی وارد شد و سعی داشت با شایعه و دروغ پردازی بر قلب و ذهن جوانان تسلط پیدا کنند که شکست خوردند و در بخش سیاسی نیز سعی داشتند با تفرقه به کشور ضربه بزنند که در این مسیر نیز موفق نشدند.

وی افزود: امروز فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس جهانی شده و این جریان اصیل ادامه دارد برای مردم ایران عقب‌نشینی از آرمان‌های خود غیرممکن است.

در پایان این مراسم از ۱۹ نفر از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی راه‌آورد سرزمین نور تقدیر و پوستر جشنواره بیستم رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین