کد خبر: ۸۹۸۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

خاطره بازی با دربی؛ وقتی یک استقلالی به ناصر حجازی گل زد و یکی از هواداران استقلال روی سکو‌ها فوت کرد

یکی از خاطره انگیزترین دربی‌های تهران برای هواداران پرسپولیس در سال ۶۵ انجام شد که به برتری سه بر صفر پرسپولیسی‌ها انجامید.
خاطره بازی با دربی؛ وقتی یک استقلالی به ناصر حجازی گل زد و یکی از هواداران استقلال روی سکو‌ها فوت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۶۵ ناصر حجازی آخرین دروازه‌بانی خود را در استقلال و در دربی تهران انجام داد.

در آن دیدار پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت و در نهایت با دو گل شاهرخ بیانی بازیکن سابق استقلال و تک گل ناصر محمدخانی که روی یک استارت انفجاری زده شد، با نتیجه سه بر صفر از سطح رقیب دیرینه گذشت.

نکته مهم آن دیدار پنالتی دقایق ابتدایی بود که علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس آن پنالتی را به شاهرخ بیانی سپرد و شاهرخ هم پس از گلزنی شادی گل خاصی را انجام داد.

عجیب این که بعد از گل اول پرسپولیس به ناصر حجازی، یکی از هواداران استقلال که روی سکوها بود سکته کرد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

شاهرخ بیانی بدون تردید یکی از بهترین ستاره‌های فوتبال ایران در سال‌های بعد از انقلاب و یکی از بهترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود که این روزها هم خود را یک استقلالی قدیمی می‌داند و به قول معروف یک پیشکسوت استقلال محسوب می‌شود نه پرسپولیس.

جالب است بدانید که شاهرخ بیانی در همان دربی دو گل به استقلال زد و در سال ۶۹ هم یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

بیانی پیش از این گفته بود: با اینکه به استقلال گل زدم اما هیچ وقت هواداران استقلال به من توهین نکردند. در سال‌هایی که فوتبال بازی کردم و آن یکسالی که به پرسپولیس رفتم هیچ وقت طرفداران دو تیم به من بی احترامی نکردند و همیشه من را مورد لطف خود قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین