این خودرو اولین مدل برقی هیوندای است که دارای نشان N بوده و از مشخصاتی جذاب برخوردار است.
قیمت این مدل دو موتوره چهار چرخ متحرک، ۶۷۴۷۵ دلار (معادل ۴ میلیارد تومان) اعلام شده که تقریباً ۲۵ هزار دلار نسبت به مدل پایه افزایش داشته است.
این افزایش قیمت با ویژگیهای خوبی همراه است. خریداران این خودرو رینگهای فورج کاری شده، استایل تهاجمیتر، سیستم تعلیق تقویت شده و دو برابر اسب بخار بیشتر نسبت به تریم بالای آیانیک ۵ دریافت میکنند.
رقبای این خودرو، یعنی فورد ماستنگ Mach E GT Performance و تسلا مدل Y پرفورمنس، هر دو قیمتی کمتر از نسخه پایه Ioniq ۵ N دارند، البته که هر دو با حدود ۱۰۰ اسب بخار قدرت کمتر عرضه میشوند.
این کراس اور با دو موتور الکتریکی قادر به تولید حداکثر ۶۴۱ اسب بخار قدرت است.
خروجی استاندارد آن ۶۰۱ اسب بخار است، اما عملکرد N Grin Boost خروجی را افزایش میدهد. این عملکرد یکی از چندین ترفند نرم افزاری است که هیوندای در Ioniq ۵ N به کار برده است.
هیوندای میتواند در ۳.۲۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت با تمام ابزارهای نرمافزاری خود برسد.
حداکثر سرعت آیانیک ۵ N به صورت الکترونیکی به ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو نیز مجهز به باتری جدید ۸۴.۰ کیلووات ساعتی است.