کد خبر: ۸۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
تبلیغات

۷ مورد از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران کجاست؟ در این مقاله قرار است لیست ۷ تا از بهترین مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران را معرفی کنیم تا هنگام خرابی گیربکس به راحتی بتوانید با انتخاب یکی از این تعمیرگاه‌ها مشکلات گیربکس خودروی خود را بر طرف کنید.
۷ مورد از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران کجاست؟ چگونه بهترین تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک را پیدا کنیم؟ بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک چه مزایایی دارد؟ در این مقاله قرار است ۷ تا از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران را معرفی کنیم تا هنگام خرابی گیربکس اتوماتیک خودروی خود، راحت‌تر بتوانید در انتخاب آن‌ها تصمیم گیری کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های دستی بسیار سخت و دشوار است و نیازمند تجربه و تخصص بسیار بالایی میباشد. گیربکس‌های اتوماتیک به دلیل پیچیدگی بسیار بالایی که دارند، تعمیرات آن کار هر مکانیکی نیست و در صورت مراجعه به مراکز غیر حرفه‌ای هزینه‌ها و مشکلات گیربکس را چندین برابر افزایش خواهند داد.

بهترین کار هنگام خرابی گیربکس اتوماتیک مراجعه به یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک حرفه‌ای و تخصصی است. تعمیرگاه‌های تخصصی با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین تجربه خود به راحتی مشکلات گیربکس را تشخیص داده و در کمترین زمان تعمیر گیربکس خودروی شما را انجام میدهند.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

امروزه تعمیرگاه‌های بسیار زیادی در ایران مخصوصا در تهران وجود دارد که تعمیرات گیربکس اتوماتیک را انجام میدهند، ولی انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران میتواند خیال شما را از بابت تعمیرات حرفه‌ای راحت کند. ما برای راحتی شما همشهریان عزیز ۷ تا از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتومات در تهران را لیست کرده ایم.

۱- تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تک گیربکس

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران است. تک گیربکس دارای پیشرفته‌ترین و مجهزترین امکانات بروز دنیاست و از تعمیرکاران با تجربه و حرفه‌ای تشکیل شده است. قبل از شروع به تعمیرات، عیب یابی انواع گیربکس‌های اتوماتیک خارجی و داخلی در تعمیرگاه تک گیربکس بصورت رایگان انجام میشود، سپس ایرادات و مشکلات بوجود آمده و هزینه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک به صاحب خودرو اعلام میشود. پس از تایید و موافقت صاحبان خودرو تعمیرات آغاز میشود.

یکی از مزایای مهم تعمیرگاه تک گیربکس ضمانت نامه کتبی خدمات این مجموعه است. کلیه قطعات استفاده شده و خدمات انجام شده در تک گیربکس با گارانتی کتبی یک ساله تحویل مشتری داده میشود. در صورت خرابی در مدت گارانتی میتوانید به تعمیرگاه تک گیربکس مراجعه کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشکلات گیربکس را برطرف کنید.

آدرس تعمیرگاه فوق تخصصی تک گیربکس: تهران، انتهای یادگار امام، سی متری جی، پلاک ۱۹۳،

۲- مجموعه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تخصصی تعمیرکار یکی دیگر از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران است که از متخصصین مجرب و با تجربه تشکیل شده است. مجموعه تعمیرکار از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک استفاده میکند. لازم به ذکر است که این مجموعه عیب یابی گیربکس‌های اتوماتیک را به صورت رایگان انجام میدهد. از مزایایی این مجموعه گارانتی یک ساله خدمات و قطعات ارائه داده شده است.

آدرس مجموعه تخصصی تعمیرکار: میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده

۳- تعمیرگاه تخصصی بیمارستان خودرو

مجموعه بیمارستان خودرو را نیز میتوان در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در تهران قرار داد. در تعمیرگاه بیمارستان خودرو، تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک نیسان، بنز، پورشه، بی ام و، تویوتا، هیوندا، پژو و ... با ضمانت نامه کتبی انجام میشود. این مجموعه از تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده و عیب یابی گیربکس‌های اتوماتیک را با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام میدهد. همچنین تمام قطعات استفاده شده توسط این مجموعه به صورت اورجینال و درجه یک است.

آدرس: تهران- ستارخان- جنب برق الستوم- خ نیرو

۴- تعمیرگاه تخصصی آقای اتومات

مجموعه آقای اتومات یکی از بهترین مراکز تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران است و بیش از ۳۰ سال است که در ضمینه تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک فعالیت میکند. این مجموعه کلیه خدمات و قطعات ارائه شده را با ضمانت نامه کتبی تحویل مشتری میدهد. تعویض روغن، سرویس‌های دوره ای، تامین قطعات نایاب از جمله خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه آقای اتومات است.

آدرس مجموعه آقای اتومات: میدان ملت- خ طاهر- پلاک ۴۹،

۵- تعمیرگاه تخصصی دشتی

تعمیرگاه تخصصی دشتی یکی دیگر از مراکز تخصصی است که نام خود را در لیست بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران جای داده است. تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک لوکس در مجموعه دشتی با گارانتی ۱۲ ماهه انجام میشود. تمام قطعات استفاده شده در مجموعه دشتی اورجینال و درجه یک میباشد. این مجموعه به صورت تخصصی در ضمینه تعمیرات گیربکس اتومات فعالیت دارد و در صورت نیاز به اکثر نقاط کشور قطعات اورجینال و فابریک ارسال میکند.

آدرس مجموعه دشتی: کرج، جاده ملارد، ورودی سه راه حافظیه

۶- مجموعه تخصصی گیربکس وان

تعمیرگاه گیربکس وان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده است. این مجموعه سال‌های پر فراز نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته است و اکنون به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته میشود. مجموعه گیربکس وان یکی از قدیمی‌ترین تعمیرگاه‌های تهران است که خدمات خود را با گارانتی کتبی تحویل مشتری میدهد. تمام تعمیرکاران این مجموعه با تجربه و آموزش دیده هستند.

آدرس مجموعه تخصصی گیربکس وان: تهران، جاده مخصوص کرج، بلوار ایران خودرو جنوبی، خیابان زامیاد، گلها، پلاک ۳۲،

۷- مجموعه تخصصی آنلاین گیربکس

مجموعه آنلاین گیربکس یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که علاوه بر تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک، تعمیر خودرو‌های خارجی را نیز به صورت تخصصی با گارانتی طلایی انجام میدهد. آنلاین گیربکس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است و بیش از ۲۰ سال است که تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک کره ای، چینی، ژاپنی، آلمانی و ... را به کمک تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده انجام میدهد.

آدرس مجموعه آنلاین گیربکس: تهران – میدان توحید – خیابان نصرت غربی

بهترین مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک

نتیجه گیری:

 امروزه اکثر خودرو‌های تولیدی از گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند. گیربکس‌هایی اتوماتیک مزایای زیادی نسبت به گیربکس‌های دستی دارند؛ ولی یکی از معایب بزرگ آن‌ها هزینه بالای تعمیرات گیربکس اتوماتیک است. همیشه سعی کنید هنگام خرابی گیربکس کمی تحقیق و پرس‌وجو کنید و بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید تا هزینه‌های شما افزایش نیابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین