کد خبر: ۸۹۸۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

مورایس به تیم برنده دست نمی‌زند

به نظر می‌رسد تنها تغییر ترکیب سپاهان نسبت به بازی قبلی بازگشت زکی‌پور به ترکیب باشد و البته دابو می‌تواند قواعد را به هم بزند.
مورایس به تیم برنده دست نمی‌زند
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان در آخرین بازی سال از ساعاتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند. طلایی پوشان در شرایطی به این مسابقه رسیده‌اند که موفق به کسب پیروزی در اهواز شدند و با روحیه خوبی به مصاف شاگردان اوزونیدیس می‌روند.

سپاهان در شرایطی موفق به شکست فولاد خوزستان در اهواز شد که نفرات زیر در ترکیب این تیم و در قالب آرایش ۳-۳-۴ که قابلیت تبدیل به ۲-۴-۴ دارد، بازی کردند:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

در مصاف با گل‌گهر انتظار می‌رود، به استثنای بازگشت زکی‌پور که سرماخوردگی را پشت سر گذاشته، سایر نفرات دست نخورده باقی بمانند. با این وصف پیام نیازمند در خط دروازه بازی می‌کند. سیاوش و محمد دانشگر دو مدافع میانی خواهند بود و چپ و راست خط دفاعی هم به رامین و میلاد سپرده می‌شود.

در خط میانی محمد کریمی، امید نورافکن و فرشاد احمدزاده شانس بازی در کنار هم دارند، که البته برایان دابو می‌تواند این آرایش را به هم بزند. درنهایت خط هجومی سپاهان هم با رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو شکل خواهد گرفت. مورایس در این مسابقه آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این وضعیت می‌توان ترکیب سپاهان مقابل گل گهر را به شرح زیر تصور کرد:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین