کد خبر: ۸۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به خاطر شخصیتم از استقلال کنار رفتم و خوشحالم

مدافع سابق تیم ملی فوتبال درخصوص جدایی از استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
به خاطر شخصیتم از استقلال کنار رفتم و خوشحالم
آفتاب‌‌نیوز :

گزیده‌ای از گفت‌وگوی هاشم بیک‌زاده درخصوص مربی‌گری در تیم استقلال که فقط چند ماه طول کشید را در ادامه می‌خوانید.

اول فصل، استقلال شرایط سختی داشت و بعد از یک مدت وارد باشگاه استقلال شدم. بنده در حاشیه نیستم که بخواهم مصاحبه کنم که چرا نماندم و دوست نداشتم به این مسائل دامن بزنم. یک سری مشکلاتی پیش آمد و بیشتر عنوان کردم که مشکل شخصی است، اما این طور نبود.

به خاطر هویت و شخصیتم از استقلال بیرون آمدم. با هر شرایطی نمی‌توان کار کرد. شاید خیلی‌ها بتوانند کار کنند و با شخصیت‌ها کنار می‌آیند و همه چیز را قبول می‌کنند، اما من نتوانستم. به نظرم کار درستی کردم و برایم بهتر بود که بیرون آمدم. شاید خیلی‌ها دوست داشتند جای من بودند و در استقلال به عنوان مربی کار می‌کردند، اما وقتی آدم در جایگاهی قرار می‌گیرد همیشه به آن فکر می‌کند که فلان جا هستم و برایم خوب است. اما بعد‌ها که زمان می‌گذرد متوجه می‌شود که اینطور که قبلا فکر می‌کرده، نبوده و‌ای کاش از ابتدا نمی‌آمدم. دوست ندارم به باشگاه استقلال و فرد خاصی کنایه بزنم. خوشحالم از استقلال بیرون آمدم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. ۲ الی ۳ ماه در باشگاه استقلال بودم. یک بازی هم روی نیمکت نشستم و بعد از آن دیگر نرفتم. اتفاقات زیادی بود که اصلا دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. به قولی حرف نزده را همیشه می‌توان زد.

ابتدای فصل شرایط استقلال جنگ و دعوا بود و چند بازیکن از تیم رفتند. با تمام این شرایط استقلال نتایج خوبی گرفت و در نیم فصل قهرمان شد. شرایط امسال سخت بود و من آنجا از نزدیک همه چیز را می‌دیدم. امیدوارم این مشکلات حل شود، جنگ و دعوا و ناراحت کردن هواداران و روی اعصاب هواداران بودن ادامه دار نباشد و استقلال بتواند با آرامش کارش را ادامه دهد. در نیم فصل دوم زمین‌ها کوچک‌تر می‌شود و امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود، استقلال بازی‌های سختی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین