کد خبر: ۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۰

بیانیه میرحسین خطاب به مردم: مجال شيطنت را از فتنه‌جويان بگيريد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پـی برخی تحرکات مـشـکوک در جهت تخریب فضای تبلیغات انـتـخـاباتی، میرحسین موسوی روز گذشته پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن پیام به این شرح است: 

مردم هوشیار و فهیم ایران؛
ایـنک که به خواست خداوند و اراده سبز شـمـا، امـواج امـیـدواری گـوشـه‌گوشه ایران بـزرگ را فـرا گـرفـته و صبح پیروزی بیش از پــیـــش نـــزدیــک مــی‌نـمــایــد، اخـبــاری نــگـــران‌کــنــنــده از بــرخــی تـحــرکــات و بـرنامه‌ریزی‌های محفلی به گوش می‌رسد کـه ضـرورت هـوشیاری کامل شما را افزون می‌سازد. 

مـعــدود افــرادی کــه نــه عـلـقــه‌ای بــه جـمـهـوریـت نـظام دارند و نه به احکام منور اســلام دلـبـسـتــه‌انــد، از آنـجـا کـه رقـابـت قـانـونمنـد در بـرابـر اراده شمـا را غیرممکن می‌یابند، درصدد برهم زدن امنیت و آشفته کــردن آرامــش روانــی جـامعـه‌انـد تـا قطـار انـتـخـابـات سـالـم را از مـسـیر خود منحرف کـنـنـد. آنـان کـه بـه بقای کشور و جمهوری اســلامـی بـه‌گـونـه‌ای مـشـروط بـاور دارنـد، ظاهرا از ایجاد بحران‌هایی که دامنه آنها به انتخـابـات و ایام حاضر متوقف نخواهد ماند نیز ابا ندارند. 

اطـمـیـنــان دارم کــه مـردم و جـوانـان بـا هـوشـمـندی، مجال شیطنت را از این افراد مـی‌گیرند و از هرگونه تنش که مطلوب آنان اســت پـرهـیـز کـرده و از دایـره رفـتـاری کـه زیبنـده جوان فهیم و بافرهنگ ایرانی است خارج نمی‌شوند. 

فـرصـت تبلیـغ اثـرگـذار را نبـاید از دست داد، اما در عرصه‌های تبلیغاتی از مجادلات بـی‌حـاصلـی کـه به‌سوی اغتشاش منحرف می‌شود اکیدا اجتناب کنید. 

اینجـانـب، از مسئـولان امر انتخابات نیز صمیمـانه می‌خواهم که با استفاده از قدرت قــانــونــی خــود امـکـان تحقـق اراده مـردم مـسـلـمـان ایـران در انتخابات پیش رو را در مـراحـل تـبـلـیغات، برگزاری و شمارش آراء فـراهـم سـازند و زمینه پیدایش هر شبهه‌ای را از مـیـان ببرند. به امید برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی قانونمند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
0
0
يا اين آدم خيلي رويا پرداز است و يا خيلي .........!
اگر سري به خيابانها بزند و با مردم گفتگو كند مي فهمد كه اوضاع از چه قرار است.
ما براي قطع دست اهريمنان
خون دلها خورده ايم
رنج دوران برده ايم
حافظ اين انقلاب كس ديگري است و بهتر است ايشان به فكر نجات شترهاي خود باشد.
امام خميني هرگونه تخطي از اسلام را مايه ي فروپاشي نظام دانسته اند. نگاهي به طرفداران موسوي بيندازيد و خود نتيجه بگيريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
0
0
لطفا بيانيه را در سطح شهر پخش كنيد
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
0
0
قابل توجه طرفداران احمدی نژاد
باید به استهظار برسانم رویا پردازان واقعی آنهایی هستند که در خیابان ها چشمان خود را بسته اند وپارچه های سبز گره خورده در دست اکثر مردم را نمی بینند .
رویا پردازان واقعی کسانی هستند که رشد 24درصدی تورم را نمی بینند و .........
چشم هایتان را حتی برای یک لحظه هم که شده باز کنید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین