کد خبر: ۹۰۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۲

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب اعتدال و توسعه به مناسبت بیست امین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این بیانیه بدین شرح است: 

«بیست سال فراق، دل هایمان را اندوهگین و اشتیاق یاد و خاطره آن عزیز راحل را صدچندان كرده است. 

در حالی بیست‌امین سالگرد عروج ملكوتی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم كه چهارمین دهه عمر پربركت نظام مقدس جمهوری اسلامی را كه میراث جاودانه آن پیر فرزانه است، با گام هایی استوارتر از هر زمان دیگری آغاز نموده‌ایم و صدالبته كه در راه رسیدن به آرمانهای مقدس خود، سر از پا نخواهیم شناخت. 

ایمان داریم كه فرزندان این مرزوبوم، با الهام از آموزه‌های آن حضرت و در سایه تدبیر و درایت جانشین شایسته‌اش، مقام معظم رهبری -حضرت آیت الله خامنه‌ای همواره در راه عزت و افتخار میهن خویش گام برخواهند داشت. 

از طرفی سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم تهران نیز، خود یادآور آغاز مبارزات مردم شریف ایران به رهبری امام خمینی(ره) است. بدون تردید قیام 15 خرداد در ذهن نسل‌های آینده ملت ایران، به عنوان نقطه عطفی از تارخ انقلاب اسلامی، خواهد درخشید. 

حزب اعتدال و توسعه ضمن ادای احترام به روح پر فتوح حضرات امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد سال یكهزار و سیصد و چهل و دو و تاكید بر حضور تمامی اركان حزب در مراسم عزاداری چهارده خرداد و راهپیمائی پانزده خرداد، از آحاد ملت بزرگوار و شریف ایران عزیز برای شركت در این دو مراسم دعوت به عمل می‌آورد». 

                                                                            حزب اعتدال و توسعه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین