کد خبر: ۹۰۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۰

بیادی: قبح پرداختن به ناموس مردم را ریختند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نائب‌رئيس شورای شهر تهران خواستار پيگيری قوه قضائيه از مطالب مطرح شده شب گذشته در رسانه ملی شد و گفت: «قوه قضائيه با پيگيری مطالب مطرح شده در رسانه ملی اعاده حيثيت كند».

نايب‌رئيس شورای شهر تهران در مورد مناظره شب گذشته تاكيد كرد: «حفظ ناموس و آبروی مردم علاوه بر قانون واجب شرعی است و خلاف آن مستوجب عذاب الهی بوده و حتی پيگرد قانونی دارد».

وی افزود: «مناظره روز گذشته بداخلاقی‌هايی را در رسانه ملی به تصوير كشيد و حتی زشتی و قباحت پرداختن به ناموس مردم را هم كمتر كرد». 

بيادی ادامه داد: «نشان دادن ناموس مردم در رسانه ملی تاسف زيادی را به همراه داشت».

وی با بيان اينكه يكی از معضلات دو دهه گذشته در جامعه ما قانون گريزی و ساختار شكنی است خاطرنشان كرد: «اين قانون گريزی و ساختار شكنی در دولت فعلی رو به رشد بوده است».

نايب‌رئيس شورای شهر تهران تاكيد كرد: «بخش‌های اجرايی و تمام ارگان‌ها قوانين و ساختار خودشان را دارند و حتی اگر تصور می‌شود كه قوانين ضعيف است باز هم ملزم به اجرای آن هستيم مگر آنكه قانون گذار آن قانون را عوض كند».

بيادی با بيان اينكه قوه قضائيه بايد نسبت به مسائل قضايی كشور و تخلفات اشراف كامل داشته باشد ادامه داد: «عدم برخورد با هر تخلفی باعث رشد قانون‌گريزی در كشور می‌شود».

وی با اشاره به نقش مهم قوه قضائيه خاطرنشان كرد: «مسوولان قوه قضائيه بايد پاسخگوی چنين تخلفاتی باشند و چنانچه مباحث مطرح شده واقعيت داشته باشد بايد پيگيری‌های لازم را در اين زمينه انجام دهند و اگر واقعيت نداشته باشد بايد اعاده حيثيت شود».

به گفته بيادی نمی‌توان بی‌قانونی و ساختار شكنی را در كشور رواج داد چراكه باعث هرج و مرج در كشور می‌شود.

نايب‌رئيس شورای شهر تهران با تاكيد بر بيانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام كه در حرم مطهر امام خمينی(ره) صورت گرفت گفت: «مردم بايد آرامش و خويشتن‌داری خود را در اين عرصه حفظ كنند و به تذكرات مقام معظم رهبری در اين زمينه توجه ويژه داشته باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین