کد خبر: ۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۵

پیشنهاد تجدید نظر در صلاحیت احمدی‌نژاد از سوی یک اصولگرا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس ستاد اصولگرایان حامی موسوی درباره مناظره مهندس موسوی و احمدی‌نژاد گفت: «آنچه در این میان زشت و نادرست بود، حرکت آقای احمدی‌نژاد به سمت کاشتن تخم درگیری‌های داخلی در فضای سیاسی و اجتماعی است».

علی دورانی با اشاره به دو نکته اساسی مشهود در این مناظره به قلم‌نیوز گفت: «در این مناظره، متانت، ادب و بزرگواری در مقابل اتهامات و تهمت‌پراکنی غیراخلاقی احمدی‌نژاد بروز داشت. از سوی دیگر احمدی‌نژاد در مقابل رقیبی جدی قرار گرفت که ناچارا می‌خواست با فحاشی به بزرگان نظام از خود دفاع کند. متاسفانه آنها می‌خواهند نان فحاشی به آقای هاشمی و ناطق نوری را بخورند که از معتمدین نظام و مسئولان دفتر بازرسی رهبری هستند».

او عنوان کرد: «به نظر می‌رسد مخالفان موسوی از روش‌های صحیح دیگر برای کسب آراء جواب نگرفته‌اند و امروز کسی می‌خواهد با فحاشی به بزرگان آب و نان تهیه کند؛ متاسفانه آقای احمدی‌نژاد با توجه به نتیجه مثبت حضور و رفتار آقای موسوی با بهانه‌های واهی از رقابت در پای صندوق‌های رای کنار می‌کشد».

رییس ستاد اصولگرایان حامی موسوی تصریح کرد: «آنچه در این میان زشت و نادرست بود، حرکت آقای احمدی‌نژاد به سمت کاشتن تخم درگیری‌های داخلی در فضای سیاسی و اجتماعی است؛ فارغ از این که چه کسی رییس‌جمهور می‌شود انقلاب و مردم از این فضا لطمه خواهند خورد. ضمن این که چنین رفتاری مورد تایید مقام معظم رهبری نخواهد بود. این شرایط خوبی برای کشور نیست. این خوب نیست که کسی که خود را در معرض خطر می‌بیند به صورت هر کسی چنگ بزند».

به گفته او، سخنان آقای احمدی‌نژاد مصداق تخطئه قوه قضاییه است و عملکرد این قوه را زیر سوال برد؛ در زمان انتخابات مگر ایشان کم تریبون و رسانه در اختیار داشت که تا به حال چنین اتفاقاتی را معرفی نکرده بود؟ این نوع رفتار بیانگر این است که یک فرد به خاطر نگرانی از امور دنیوی، تهمت‌پراکنی‌ها و فحاشی به دیگران را در دستور کار دارد. چنین فردی حتی آقای ناطق نوری را هم وارد معرکه تخریب می‌کند.

دبیر آبادگران جهادی با اشاره به تخریب روحانیت از سوی احمدی‌نژاد در این مناظره تاکید کرد: «این نوع سخن‌پراکنی‌ها حجت را بر ما تمام کرد تا رییس‌جمهوری که از منابع خبری مثل سایت ... به دیگران تهمت می‌زند، وظیفه شورای نگهبان است تا درباره تعیین صلاحیت‌ او مجددا تامل کند. با توجه به این که احتمال ابطال صندوق‌های آراء هم در این زمینه هست و بداخلاقی در این حد نیز انجام شده، باید صلاحیت‌ها مجددا بررسی شوند. نگاه جدی شورای نگهبان شاید منجر شود که آقای احمدی‌نژاد به این رفتارهای مغایر اخلاق اسلامی خاتمه دهد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
0
این وصله ها به احمدی نژاد نمی چسبه .بهتر ایشون بگن چرا این حرف هارو می رنند . بهتر نیست که ایشون از خواب بیدار بشن و یه سر برن بیرون ببینن که مردمی بعد از 28 سال دیدن یکی حرف دلشون رو با شجاعت فریاد کرد چی میگن ! پیشنهاد می کنم اگر ایشون خوابشون سنگینه یکی بره بیدارش کنه ! درود بر احمدی نژاد دلاور درود بر ایران!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
0
میعاد ما شنبه در دادگاه با دکتر!(و اما بعد از ان در زندان!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
0
0
احمدی نژاد خودش بدتر از همه این سیاست مدارهاست اگه هم این حرف ها رو تو مناظره شب چهارشنبه گفته فقط برای تحریک احساسات مردم بوده. بر سر این مردم ساده لوح هرچی بیاد تقصیر خودشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
جناب آقای مهندس موسوی خیلی بزرگتر از این حرف هاست که کسی بتونه پیش ملت ایران خرابش کنه .خداوند نگهدارش باشه و طول عمر بهشون بده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین