کد خبر: ۹۰۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۷

منیژه حکمت: احمدی‌نژاد به تمام زنان ایران اهانت کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منیژه حکمت گفت: «مردم ایران زهرا رهنورد را به خوبی می‌شناسند و اتهام به رهنورد را توهین به زنان این مرز و بوم می‌دانند». 

«منیژه حکمت» کارگردان سینما با بیان این مطلب افزود: «مدارک تحصیلی، اخلاق و دانش زهرا رهنورد را همه مردم ایران به خوبی می‌شناسند و توهین به وی توهین به زنان ایرانی است».

وی گفت: «شخصا قصد حضور در این عرصه را نداشتم اما "با تمام حس‌ام" به عنوان یک شهروند در صحنه حاضر می‌شوم و از میرحسین موسوی حمایت می‌کنم».

کارگردان فیلم «سه زن» تصریح کرد: «آنچه در مناظره چهارشنبه گذشته در تلویزیون شاهد بودم توهین دردناکی بود. هر چند یک امید در دل ما زنده کرد که میرحسین موسوی را بیشتر بشناسیم. شخصا قصد حضور در این حیطه را نداشتم اما با تمام حسم به عنوان یک شهروند در صحنه حاضر می‌شوم و از میرحسین موسوی حمایت می‌کنم».

حکمت با اشاره به تقابل افکار در مناظره موسوی و احمدی‌نژاد گفت: «تقابل دو فکر، در یک سو صداقت، انسانیت، شرافت و محبوبیت موسوی بود و در سوی دیگر آقای احمدی‌نژاد با هتاکی‌هایشان».

این کارگردان سینما گفت: "مردم در چهار سال گذشته عملکرد دولت نهم را کاملا زیر نظر داشتند و احمدی نژاد نمی‌تواند بگوید روزنامه‌ای در دوران من توقیف نشده، دانشجویان ستاره‌دار نشدند، کارخانه‌ها در آستانه تعطیلی قرار نگرفتند. در این دوران مردم تورم را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کردند."

وی در پایان با اشاره به حواشی بعد از مناظره این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در شان ملت و کشور ایران نیست که ادعای عذرخواهی تونی‌بلر در ماجرای ملوانان تکذیب شود. متاسفانه آقای احمدی‌نژاد انگار برای مردمی اظهارنظر می‌کردند که خارج از ایران زندگی می‌کنند و هیچ اطلاعی از اوضاع دردناک کشور ندارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین