کد خبر: ۹۰۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۷

عضو شورای مرکزی اعتمادملی: احمدی‌نژاد به تیم روانشناسی نیاز دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی اعتمادملی گفت: «ساعت‌ها مردم را با دروغ بازی‌دادن، ارائه آمار و ارقام غیرواقعی فقط می‌تواند یک دلیل دارد به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد بیش از تیم کارشناسی به تیم روانشناسی احتیاج دارند زیرا برای حفظ قدرت تا این حد جلو رود و با حمله به حلقه اول یاران امام رود نشان می‌دهد هسمو با مخالفان با انقلاب و حضرت امام (ره) گام برمی‌دارد. باید سابقه کودکی و وضعیت روحی و خانوادگی ایشان بررسی شود». 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، ذبیح‌الله کریمی با اعلام این مطلب در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اعتمادملی افزود: «کروبی بار دیگر شرافت، صداقت و شجاعت خود را به مردم عزیز کشور به اثبات رسانید برخلاف سود جریان، مناظره بسیار خوب و به نفع جریان اصلاح‌طلب بود زیرا احمدی‌نژاد با بی‌ادبی تمام به دروغ‌پردازی و وهم‌انگیزی پرداخت به نظر من شجاعت در دروغگویی یکی از مواردی است که باید توسط روانشناسان بررسی شود. زیرا هیچ فردی در این جایگاه نباید با سرنوشت مردم به دروغ‌پردازی بپردازد و آنان را به مسخره بگیرد».
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی تصریح کرد: «در این موضوع که احمدی‌نژاد به جریان خط امام (ره) اعتقادی ندارد شکی نیست زیرا به کسانی حمله می‌کند تا لحظه مرگ حضرت امام (ره) همراه ایشان بودند و از یاران خود بسیار راضی بودند پس این برخورد را چگونه می‌توان توجیه کرد». 

کریمی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد قسم ریاست‌جمهوری را نقض کرد، اظهار داشت: «برای او تنها این مهم است که قدرت را حفظ کند و این مهم نیست که انقلاب و امام (ره) را زیرسوال ببرد. حال آنکه اگر به عملکرد ضعیف احمدی‌نژاد طی دوران استانداری و شهرداری مراجعه کنیم خواهیم دید ناموفق‌ترین و ناکارآمدترین رئیس‌جمهور است این موضوع را با استناد به آمار حقیقی می‌توان اثبات کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین