کد خبر: ۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۸
در قالب یک طومار چندهزار متری مطرح شد؛

درخواست اعضای اعتدال و توسعه از محضر رهبر انقلاب

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: اعضای حزب اعتدال و توسعه به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور در نامه سرگشاده‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، نگرانی خود را نسبت به موج تخریب‌های اخیر علیه شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی ابراز داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در این نامه سرگشاده که از صبح امروز تاکنون و در قالب یک طومار چند صد متری، به امضای چندهزار نفر از اعضای حزب اعتدال و توسعه، مردم متدین و علاقمندان به انقلاب اسلامی رسیده‌است، آمده‌است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای مد ظله العالی


با تقدیم سلام و تحیات

همانگونه که مستحضرید، در برنامه‌های تلویزیونی جناب آقای محمود احمدی‌نژاد، مطالب فراوانی اظهار شد که موجب تشویق اذهان و نگرانی عمومی و ایجاد ابهام و پرسش گردید.

تخطئه سیاست‌های نظام و انقلاب در همه دوره‌ها،‌ به ویژه درباره دفاع مقدس و اشغال لانه جاسوسی که از سوی امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شد تنها موجب گمراهی نسل جوان و سوء استفاده دشمن است.

توهین و ایراد اتهام به شخصیتهای عالی نظام و سابقون انقلاب و یاران امام (ره)، از جمله همسنگر دیرین جنابعالی آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی که خود، او را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب فرموده‌اید و دهها تن از عالمان کشور او را به ریاست مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند و آقایان کروبی و ناطق نوری که از روسای سابق مجلس شورای اسلامی هستند، تنها نتیجه‌اش سلب اعتماد عمومی است.

تاکید مشارالیه بر ادعای حاکمیت فساد در کشور در طول 24 سال (از پیروزی انقلاب تا دوره مسئولیت ایشان) آیا کلیت نظام و خدمات مسئولان را زیر سوال نمی‌برد؟

لذا با توجه به سردرگمی عمومی از اینکه بلندپایه‌گان مورد وثوق حضرتعالی بی‌محابا و در برابر دید جهانیان از سوی رئیس‌جمهوری مورد اتهام قرار می‌گیرند، و این که آیا سکوت در برابر نقض آشکار موازین دینی، اخلاقی و قانونی مایه تجری بدخواهان و دشمنان برای حمله به مقدسات نخواهد شد، و آیا کسی که مرتکب چنین تخلفی شده است صلاحیت اداره کشور را دارد؟

ما امضاءکنندگان زیر از حضرت مستطاب عالی به عنوان ولی امر مسلمین استدعا داریم که با رهنمودهای خود موجبات رفع نگرانی مومنین را که چشم به اوامر و دیدگاههای شما دوخته‌اند فراهم فرمایید.

                                                               والسلام علیکم و رحمه‌ا... و برکاته 


گزارش‌های تکمیلی حاکی از آن است که تعداد امضا کنندگان این طومار در عصر روز سه‌شنبه از مرز یک‌صد هزار نفر گذشته‌است.

{$old_album_90441}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین