کد خبر: ۹۰۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹
با صدور بیانیه‌ای انجام شد؛

اعتراض ستاد موسوی به ایجاد مانع برای حضور ناظرین در شعب اخذ رای خارج کشور

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: کمیته صیانت از آرا ایرانیان خارج از کشور ستاد مهندس میرحسین موسوی به دلیل عدم صدور مجوز حضور ناظرین منتخب کمیته صیانت از آرا از سوی مجریان انتخابات در وزارت کشور و ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

کمیته ایرانیان خارج از کشور ستاد مهندس میرحسین موسوی با ادای احترام به پیشگاه ملت بزرگ ایران و به ویژه هموطنان مقیم خارج از کشور به اطلاع می‌رساند علی‌‌‌رغم تلاشهای كمیته صیانت آراء ستاد و این کمیته، مجریان و متصدیان انتخابات در وزارت کشور و ستاد انتخابات خارج از كشور مستقر در وزارت امورخارجه مجوز حضور ناظرین منتخب این ستاد در حوزه‌های رای گیری خارج از کشور را صادر ننموده و با مانع تراشیهای متعدد موجبات اخلال در این امر را فراهم آوردند.

با این‌حال باور ما بر این است که در ادامه شعار موفق «هر ایرانی یک ستاد» در شرایط دشوار کنونی، شعار «هر ایرانی یک ناظر» تنها راهکار پیش روی ماست.

کمیته ایرانیان مقیم خارج از کشور ضمن تاکید مجدد بر مشارکت حداکثری كلیه عزیزان خارج از کشور در این انتخابات بسیار مهم اعلام می‌دارد مراقبت و هوشیاری هموطنان عزیز مقیم خارج در جریان انتخابات و در چارچوب مقررات انتخاباتی می‌تواند حداقل مفیدی در جهت تضمین سلامت این انتخابات باشد.

به امید برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و در شان جایگاه رفیع ملت بزرگ ایران».
 
ستاد انتخاباتی مهندس میر حسین موسوی
نوزدهم خرداد 1388

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین