کد خبر: ۹۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
در هیچ کشوری جز ایران حقوق زن آنطور که گفته می‌شود بر آن عمل نمی‌شود

امام جمعه رشت: نیمی از زنان در اروپا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند / اسرائیل به زودی نابود خواهد شد

امام جمعه رشت بر لزوم معرفی بانوان فرهیخته به نسل جوان گفت: ایران تنها کشور رعایت کننده حقوق زنان است.
امام جمعه رشت: نیمی از زنان در اروپا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند / اسرائیل به زودی نابود خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

 آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن گرامیداشت ولادت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت تبریک روز دختر اظهار کرد: یکی از کار‌های اساسی که همه متولیان فرهنگی به آن عمل کنند دانشمندان زن را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار متخصص زن در کشور داریم که باید به نسل جوان شناسانده شوند، افزود: مردم باید زنان فرهیخته ما را باید بشناسند تا از این بانوان مؤثر در جامعه الگو گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در هیچ کشوری جز ایران حقوق زن آنطور که گفته می‌شود بر آن عمل نمی‌شود، ادامه داد:، زیرا رسانه‌های جهانی معترف هستند که نیمی از زنان در اروپا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سه شبکه مقاومت در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی در میدان دارند مبارزه می‌کنند، گفت: مقاومت حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن در منطقه فعال در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی فعالیت می‌کنند و ایران نیز نقش حمایتگر دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اما اینک گروه مقاومت گردان‌های مالک اشتر بحرین نیز افزوده شده که افزایش این گروه‌های مقاومت نشانی از آن است که محو رژیم جعلی اسرائیل نزدیک بوده و این رژیم کودک کش به زودی نابود خواهد شد. هم اینک در منطقه مسلمانان قدرت برتر هستند و حضور خوبی دارند و امروز شاهدیم که دولت ترکیه نیز با فشار ملت‌های منطقه و مردمش متقاعد شده که روابط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند. دولت ترکیه برای آنکه اعتماد مردم خود را به دست بیاورد و مناسبات اقتصادی خود را با کشور‌های منطقه ادامه دهد، تصمیم به قطع ارتباط اقتصادی با رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین