کد خبر: ۹۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

پیشنهاد‌های ویژه برای یک استقلالی/ بازیکن مغضوب نکونام در آستانه جدایی

منتظر محمد هافبک عراقی استقلال که به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شده، از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دارد.
پیشنهاد‌های ویژه برای یک استقلالی/ بازیکن مغضوب نکونام در آستانه جدایی
آفتاب‌‌نیوز :

با درخشش هافبک عراقی استقلال که به صورت قرضی در مس رفسنجان بازی می‌کند، دوباره زمزمه‌های بازگشت این بازیکن به استقلال به صورت جدی دنبال شده. این در شرایطی است که بی‌انضباطی‌های این بازیکن عراقی و مشکلاتی که به تازگی با باشگاه رفسنجانی ایجاد کرده، تا حدودی استقلالی‌ها را برای ادامه همکاری با وی مردد کرده است.

منتظر محمد که آخرین بار با کلی جنجال به اردوی مس اضافه شده و حتی تا مرز اخراج شدن از این باشگاه نیز پیش رفت، درنهایت دوباره در دیدار‌های حذفی مقابل تراکتور برای تیمش در ترکیب اصلی به میدان رفت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی را هم از خود به جای گذاشت. درباره آخرین وضعیت این بازیکن نیز این‌طور شنیده می‌شود که تا به امروز درخواست ۵ باشگاه لیگ برتری برای جذب منتظر محمد به باشگاه استقلال رسیده و درصورتی‌که آبی‌ها قصد قطع همکاری با هافبک عراقی را داشته باشند، از بین این پیشنهاد‌ها باید منتظر را به بالاترین و بهترین پیشنهاد فروخته تا به این ترتیب از بابت رضایتنامه او نیز رقم مالی مناسبی به استقلالی‌ها برسد.

نکته قابل توجه اینکه از آنجایی که منتظر محمد به صورت قرضی امسال از استقلال به تیم دیگری منتقل شد، طبق قوانین آیین‌نامه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران دیگر این بازیکن نمی‌تواند برای دومین بار پیاپی به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده و درصورتی که به هر دلیلی کادرفنی استقلالی‌ها این بازیکن را نخواهد، استقلالی‌ها یا باید قرارداد این بازیکن را فسخ کرده یا به احتمال زیاد رضایتنامه او را به باشگاه‌هایی که خواستار جذب منتظر هستند، بفروشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین