کد خبر: ۹۱۰۰۷۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم

سخنگوی دولت: باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر رئیس جمهور بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته

علی بهادری سخنگوی دولت درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور گفت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم. وقتی دکتر مخبر از مشهد آمدند، در این حد می‌دانستیم که بالگرد نیست. دکتر مخبر تیمی را مامور کردند که با هماهنگی تیمی که از قبل جستجو را آغاز کرده بودند کار‌ها را انجام دهند.
سخنگوی دولت: باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر رئیس جمهور بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه معاون اول رئیس جمهور به بقیه اعضای دولت چیزی نگفت افزود: دکتر مخبر در انتهای جلسه خبر را به اعضای دولت اطلاع دادند و جلسه بحران تشکیل شد.

او با بیان اینکه ما هم همزمان با مردم متوجه شدیم افزود: شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند، اما باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته است.

نماینده مجلس نیز به مجری صدا و سیما گفت: یکی از روستاییان شاهد سقوط بالگرد رئیس جمهور بود.

نیکزاد گفت: وقتی به من گفتند بالگرد رئیس جمهور از رادار خارج شده با سابقه ‌ای که در وزارت راه داشتم فهمیدم چه شده، به فوریت به تبریز و ورزقان رفتم.

وی افزود: یکی از روستایی‌ها من را صدا زد و چیزهایی که دیده بود برای من شرح داد؛ او را به ستاد فرماندهی بردم؛ نحوه سقوط بالگرد را دیده بود؛ تقریبا سقوط بالگرد در همان نقطه بود.

تاکنون روایت های مختلفی از سقوط بالگرد رئیس جمهور از زبان مقامات منتشر شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
4
72
یکی از ویژگی‌های این دولت همینه. بجای اینکه پاسخگو باشند خودشون سوال کننده و طلبکار هستند. به این میگن فرار رو به جلو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
23
در ساعت ۱۳:۳۰ مرد روستایی سقوط بالگرد را دیده ، باید در همان زمان خودش یا یکی از بستگانش به پلیس ۱۱۰ اطلاع می داد، در ساعت ۱۴ و پس از استعلام برای پلیس مسجل میشد که بالگرد مذکور هلیکوپتر رئیس جمهور بوده است، در ساعت ۱۴:۳۰ یک گروه موتوری به سمت روستا حرکت می نمود و در ساعت ۱۵:۳۰ همراه مرد روستایی به طرف منطقه حادثه حرکت می کردند و حداکثر در ساعت ۱۷ به محل حادثه می رسیدند. این واقعه نشان داد گاهی در کشور ما طی مراحل امداد چقدر بطول می انجامد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
28
فاجعه اندر فاجعه. هلی کوپتر ریپس جمهور شخص اول اجرایی کشور ناپدید شده این ها بجای تشکیل ستاد بحران جلسه عادی تشکیل دادن. خدایا خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
1
25
سلام
به نظر می رسد جناب آقای بذرپاش که سازمان هواشناسی از زیرمجموعه های اوست با دردست داشتن وضع هوای عمومی منطقه و پیش بینی های هوانوردی مخصوص بالگرد، باید مخالفت خود را با پرواز در آن شرایط آب و هوایی اعلام میکرد و مسئولین صادر کننده مجوز پرواز را منصرف می نمود. چرا اینکار را نکرد؟ احتمالا از کم تجربگی ایشان باید باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
1
33
مثل همیشه کلی گویی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین