کد خبر: ۹۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

اوستون اورونوف فرشته نجات پرسپولیس/ ۹ امتیاز در یک نیم‌فصل برای گرفتن صدر

اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی تیم پرسپولیس در طول نیم فصل دوم یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در رقابت‌های دور برگشت به شمار می‌رفت.
اوستون اورونوف فرشته نجات پرسپولیس/ ۹ امتیاز در یک نیم‌فصل برای گرفتن صدر
آفتاب‌‌نیوز :

وینگر ازبکستانی تیم پرسپولیس که در دیدار‌های نیم فصل دوم به چهره شاخص تیم تبدیل شده با به ثمر رساندن چهارمین گل پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان باز هم در پیروزی این تیم و کسب ۳ امتیاز تاثیر مستقیم داشت.

اورونوف اولین گل ۳ امتیازی خود را در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند. در دقیقه ۲۸ پرسپولیس با تک گل این بازیکن ۳ امتیاز آن دیدار را به حساب خود واریز کرد.

اورونوف در دیدار مقابل نساجی نیز در دقایق ۶ و ۶۹ دوبار دروازه این حریف را باز کرد تا نتیجه در پایان دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شده و ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازات سرخ‌ها واریز شود.

آخرین گل ۳ امتیازی این بازیکن نیز در دیدار مقابل استقلال خوزستان بود که پس از تساوی ۳ بر ۳ در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده پایان بازی اورونوف گل سه امتیازی اش را به ثمر رساند و پرسپولیس را پس از ماه‌ها به صدر جدول برگرداند.

اورونوف گل دیگری هم در دیدار مقابل فولاد به ثمر رساند. بازی که پرسپولیس ۴ بر ۲ برنده زمین را ترک کرد. اورونوف در آن دیدار در دقیقه ۳۵ گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر رسانده بود. او در حال حاضر ۵ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین