کد خبر: ۹۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

بهترین تیم‌های دور برگشت را بشناسید

با پیروزی مقابل ملوان در انزلی، تیم محرم نویدکیا دوباره به رتبه سوم جدول دور برگشت رسید.
بهترین تیم‌های دور برگشت را بشناسید
آفتاب‌‌نیوز :

مس بدون تردید بهترین تیم دور برگشت لیگ بیست و سوم بوده است. تیمی که در پایان دور رفت با ساکت الهامی ۸ بازی از ۱۵ مسابقه را باخت و با شکست‌های متوالی روند ناامید کننده‌ای داشت، دور برگشت با محرم نوید کیا کاملاً متحول شد و طی هفته‌های اخیر بعد از پرسپولیس و استقلال تیم سوم جدول بوده است.

بعد از شکست مس در آبادان و با توجه به پیروزی‌های تراکتور، تیم تبریزی به طور موقت جایگاه مس در رتبه سوم را گرفت. شمس آذر هم آمد و از تیم نوید کیا رد شد، اما در هفته سیزدهم دور برگشت یا هفته بیست و هشتم فصل دوباره همه چیز به شرایط قبلی برگشت.

این هفته تراکتور در تهران مقابل پیکان بدون گل متوقف شد تا در امتیاز ۲۰ و با تفاضل گل ۴ شاهد عبور مس و سپاهان از کنار خود باشد. مس با پیروزی یک بر صفر در انزلی ۲۰ امتیازی شد و با تفاضل گل ۶ رتبه سوم جدول دوره برگشت را پس گرفت. سپاهان هم با پیروزی دو بر صفر برابر هوادار ۲۰ امتیازی شد و با تفاضل گل ۵ بعد از مس به رتبه چهارم رسید.

حالا مس با محرم در دور برگشت از ۱۳ بازی ۴ برد ۸ مساوی ۱ باخت دارد، ۱۷ زده و ۱۱ خورده در رتبه سوم پس از پرسپولیس که با ۳۲ امتیاز صدرنشین مطلق است و استقلال که با مساوی این هفته ۲۹ امتیازی شد، حضور دارد. سپاهان با ۵ برد ۵ مساوی و سه باخت چهارم است و تراکتور با امتیاز برابر و به خاطر تفاضل گل چهارم در رتبه پنجم است. شمس آذر هم که در آبادان ۲-۲ مساوی کرد، با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین